niet al te dure nieuwe positiekleding

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door spruitjes, 27 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    ik ga het toch niet meer redden met m'n normale lange wintertruien, ze beginnen aardig uit te leuteren hihi.
    nou heb ik al gekeken op hm.nl (in de winkel ligt nooit veel en dan mijn maat ook vaak op)
    maar heeft iemand nog andere ideeën?
    ik ben niet zo van de dure merken. 50 euro voor een trui vind ik behoorlijk veel eigenlijk

2. Suprised

Suprised Actief lid

25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb alles bij de H&M gekocht en een paar dingetjes in uitverkoop bij prenatal. Ik had niet zo'n dikke buik. Misschien op marktplaats? Ik weet niet of je iets tegen tweedehands hebt..

3. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    ja beetje wel eigenlijk...

4. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Misschien wat op bonprix.nl

5. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Wat basics bij de h&m of miss etam zoals shirts, die wat langer zijn. Colbertjasje of vestje van jezelf erop en staat er weer leuk op. Heb zelf ook niet veel gekocht maar wel paar broeken bij de h&m want ik had vrij snel een toeter

6. CestMoi

CestMoi Actief lid

6 jul 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    C&A! Ze hebben SALE. Heb gisteren mijn winkelmandje volgepropt en daardoor geen verzendkosten :D Retour sturen is gratis. Het zal ergens aankomende week bezorgd worden en dan ben ik een paar mooie positiebroeken en truitjes rijker. H&M heeft trouwens ook wel eens erg leuke dingen in de aanbieding.

7. bllondiie

bllondiie Niet meer actief

Ik heb eigenlijk maar 1 positie trui, en een paar broeken gekocht, allemaal bij h&m.
    Verder heb ik laatst wat basic shirtjes en singletje gekocht bij only en de hema, die combineer ik met leuke vestjes of blouses die ik overal en nergens koop, zo blijft toch alles betaalbaar ;)

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    #8 Klaartje863, 27 dec 2014
    Laatst bewerkt: 27 dec 2014
    Outletprocent in veldhoven!
    Je kunt er eventueel ook passen. Of online bestellen.

9. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    c&a ga ik ff kijken. Bonprix net bekeken maar wat is dat een ramp zeg! Leuke betaalbare dingen maar alle 36/38 uitverkocht!
    verder kan ik maar weinig warme dingen vinden hoor. Het is winter !

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Overigens draag ik nu vaak (zwangerschaps)longsleeves met een (lange) openhangende vest. Bij vero moda heb je hele leuke en die kun je na de zs ook dragen.

11. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    is ook een leuk idee!

12. Dubbelbloed

Dubbelbloed Actief lid

25 sep 2014
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    Big shirts en gebreide jurken van primarkt. leggings van zeeman. Ik heb geen positie kleding gekocht maar heb wel veel 1 of 2 maten groter.

13. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    ja ik heb maat 36. Als ik dan in maat l ga lopen dan verzuipen m'n armen erin. Is geen gezicht omdat ik erg dun en lang ben

14. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ik heb voornamelijk van die lange tanktops van hm, geen positiekleding maar de normale (kosten tussen de 5 en 10 euro) en dan in maat M, een maatje groter dan ik normaal heb. Rekken prima mee. En dan een lekker dik openhangend vest eroverheen. Kan na de zwangerschap ook nog aan. Vind dat de hm weinig warms heeft in positiekleding en erg duur (€30 voor die dunne truitjes, heb er in de herfst wel een paar gekocht) en op deze manier als je t na de zwschap nog aan kunt is t niet zo erg als het ietsje duurder is.

15. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    Ik ben altijd een koopjes jager geweest waardoor ik mijn positie kleding voornamelijk in de aanbieding heb gekocht. Ik heb 2 positie vesten bij sonnenschijn gekocht. De broeken en wat tops heb ik bij de wehkamp gekocht. Een miss stam top was bij de wehkamp goedkoper dan in hun eigen online shop, vergelijken is ook wel handig ;) Via limango heb ik ook nog shirts gekocht die ik nergens anders zo goedkoop kon krijgen. En een broek en shirt heb ik bij c&a gekocht maar die waren eigenlijk tot een paar weken geleden iets te ruim :D

Ik draag vooral basic shirts en leuk die dan op met een vest. Thuis doe ik het met een fleece vest. Voor buitenshuis heb ik laatst ook nog bij h&m een vest uit de gewone collectie gekocht omdat ik geen €30 wil uitgeven aan een vest. Doe ik immers ook niet bij mijn gewone kleding ;)
    En bij prenatal is nu ook sale waar ik gebruik van heb gemaakt.
    Succes met koopjes jagen ;)

16. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    tnx!
    ja het valt me echt op hoe weinig warms er is! Ik heb het ook uitgesteld omdat ik dacht ik zie het wel. Positiebroeken had ik al gauw 3 gekocht en doe ik de hele tijd al mee.

17. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel

Zo doe ik het inderdaad ook, ik heb alleen positiebroeken gekocht. Ik heb geen enkel positie shirt/ trui gekocht. Ik vind het of ontzettend lelijk of heel duur en voor die paar weken heb ik het er niet voor over.

18. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Ik droeg ook vooral openvallende vesten met (positie)hemdjes. Had daarnaast een stuk of twee/drie positie'tunieken' en ook een paar gewone shirtjes die ik tot een week of 30 droeg.

19. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik vond positiekleding een beetje onzin.
    Ik had gewoon heel veel stretch kleding gekocht bij H&M die ik nu nog steeds draag. Van die zwarte of grijze jurkjes op een (zwangerschaps)legging zeg maar.

En ik had geen klein buikje hoor. Ik was 40 kilo aangekomen

20. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Sans online hebben ze uitverkoop van Mamalicious. Erg leuk! Overigens heb ik mijn vorige zwangerschap ook doorlopen met 'gewone kleding' in een maatje groter. Alleen wat positiebroeken aangeschaft toen. Ondanks dat ik 30 kilo aangekomen was.

Deel Deze Pagina