Titel zegt het al Vandaag eigenlijk 11 weken zwanger en vandaag op de echo gezien dat helaas het hartje gestopt is met kloppen met 8.5 week. Erg verdrietig. Ik wil niet wachten tot de miskraam zelf op gang komt, en overweeg curretage. Meiden met ervaring?
Ahh Lieve Nini, ik heb 'helaas' geen ervaring maar ik wil je evengoed heel veel sterkte wensen. Dikke knuffel! ♡
Hoi ik heb ook op 11 weken een ma gehad. Vruchtje gestopt mrt 6-7 weken. Omdat de vruchtzak wel gegroeid was vonden de artsen een curretage t beste. Doodeng maar geen spijt van gehad. Sterkte
Wat een naar nieuws, helaas hier ook ervaring ermee. Bij 10 weken erachter gekomen dat hartje met bijne 9 weken gestopt was. ik heb cytotec genomen 4 dagen na die echo, dit heeft bij mij gewerkt, wel bleef er een klein restje achter daarvoor moet ik nog op nacontrole. Afwachten kon ik niet aan en curreage kon altijd nog als cytotec niet werkte was mijn idee. Veel sterkte komende tijd!
Ik wens je heel veel sterkte. Ik was ook bijna 11 weken waarbij het eigenlijk met 8wk gestopt was met groeien. In eerste instantie wou ik er ook zsm van af omdat ik niet langer met een niet levend vruchtje wou rondlopen. Maar nadat ik een paar dingen als over curretage wou ik het niet. En toen was het een week nadat de bloeding begon er spontaan uitgevallen. En ik ben daar heel blij mee dat ik niet voor een curretage hoefde te gaan. Maar ieder zijn keus en je moet vooral doen waar jij u beter bij voelt
Hoi Meid, Bij mij hetzelfde verhaal. Ik ging eerst voor pillen maar na een intake bij de gyn toch laten adviseren wat voor mij het beste was en dat is een curretage. Ik had liever gehad dat het vanzelf kwam, maar de vruchtzak is erg groot dus helaas. Ik ben vandaag doorverwezen en word morgen middag al geholpen. Neem je tijd om het te verwerken en doe waar je je fijn bij voelt en als je er niet uit komt kan een gesprek met de gyn echt geen kwaad. Onze tijd komt nog wel! sterkte