3 flessen en niks anders willen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door elsie22, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    mijn zoontje van 8 maanden krijgt nog 3 flessen s'ochtens 1 van 210+7 bij het brood 150+5 en s'avonds 180+6, daarnaast probeer ik hem wel diksap water of rooibosthee te geven maar hij wil het niet! is dit erg? een tijdje geleden wilde hij wel diksap drinken, heb gewoon nog steeds dezelfde smaak staan dus snap het niet zo goed, heb ook al wel andere smaken geprobeerd.
     
  2. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    is het dus erg dat ie bijna niks extra's drinkt? eten van brood groente en fruit gaat prima.
     
  3. misa

    misa Niet meer actief

    Is nog niet zo erg geloof ik.
    Gewoon blijven proberen. Misschien een andere smaak nu?
     
  4. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    gistermiddag heeft ie wel ineens diksap appelsmaak op. ik blijf het proberen.
     
  5. linda81

    linda81 Fanatiek lid

    7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hier maak ik diksap met lauwwarm water,koud wil hij het niet...
     
  6. adi

    adi Niet meer actief

    Hij krijgt nu 600cc melk en waarschijnlijk 200cc groente en fruit (ik roep maar wat), dat is 800cc vocht en eigenlijk wel voldoende.

    Hij HOEFT natuurlijk geen diksap te drinken, heb je geprobeerd om hem lauwe thee te geven? Of gewoon water?

    Geef je ander drinken ook uit een fles of uit een tuitbeker? Sommige kindjes willen alleen melk uit een fles drinken, maar iets anders wel uit een (tuit)beker.
     
  7. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    ik heb idd water en lauwe thee geprobeerd, de ene keer drinkt ie het wel de andere keer niet. nu drinkt ie de laatste dagen wel diksap appelsmaak. verder eet ie idd groente en fruit en krijgt ie ook nog wat yoghurt.
     
  8. teigetje1

    teigetje1 Fanatiek lid

    18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Onze man is bijna 8 maanden en krijgt geen extra vocht. Ten eerste hij wil het niet en qua vocht wat hij binnenkrijgt is al voldoende.
    Hier krijgt hij 2 flessen van 210/7 en 1 van 180/6, dus dat is al ongeveer 650 ml aan melk. En dan eet hij 100 gram fruit uit een potje en ongeveer 100 gram aan vers avondeten en sinds kort is hij ook aan een boterham begonnen. Dus hij zal ongeveer in totaal aan 800 ml aan vocht komen.

    En bij onze cb is mij vertelt dat ze tot de 9 maanden voldoende hebben aan 500 tot 1000 ml vocht. Daarna moet het tussen de 800 en 1000 ml zitten.
     
  9. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    sam drinkt nu s'ochtens een paar slokken water thee of diksap en s'middags ook.
     

Deel Deze Pagina