vaderdag kado voor vaders-to-be

Discussion in 'Zwangerschap' started by Roozjuh, May 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Hey meiden!

Het is over 4weken alweer vaderdag! En nu vond ik het eigenlijk wel een leuk
    idee om manlief een vaderdags kadotje te geven.
    De baby word welliswaar pas over 7weken geboren maar toch is hij nu al
    beetje een papa.

Ik vraag me dan alleen af of er ergens vaderdag kado's zijn voor vaders-to-be ?
    Of hebben jullie misschien een leuk idee om te geven?
    Wat ik zeker níet wil geven zijn: Rompertjes - Spenen - Slabbertjes
    want die hebben wij al meer dan genoeg :)

Groetjesss

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Misschien een boek? Kluun heeft een leuk boek geschreven. Ik dacht "help, mijn vrouw is zwanger"
    Of een babydagboek, voor als de kleine er straks is..

3. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik heb mijn vriend een baby truitje gekocht met de tekst ik hou van mijn papa vond ik zelf wel een leu idee groetjes jolanda

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    @ deepfreeze: oja vergeten te zeggen, Geen boeken haha want hij leest echt nooit. Heb hier boek voor hem liggen maar hij is niet verder gekomen dan pagina 10 volgens mij

@ jojo32: Waar heb je dat truitje gekocht als ik vragen mag? Klinkt wel leuk

5. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Misschien een boekje waarin hij alles over de bevalling en de eerste we(e)k(en) van de baby kan opschrijven? Ik wil dit zelf wel gaan doen en vond het ook heel leuk om dit van mijn oppaskindje te lezen. Vanaf de eerste wee tot aan haar eerste pasjes stonden er in. Zou je man zoiets leuk vinden om te doen?

En anders iets lekker speciaal voor hem. Een luchtje of een overhemd. Even niets voor de baby of voor hem als papa, maar nog even iets voor hem zelf.

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    @ Gentle: Dat is ook wel leuk idee om de eerste weken bij te houden. De vraag is alleen of hij zelf-dicipline heef tom het ook echt bij te houden haha
    Kan natuurlijk ook iets voor hem zelf halen, heb je helemaal gelijk in
    Bah wat moeilijk haha

7. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik heb dat truitje gekocht bij babycare maar volgens mij zijn ze ook te koop bij prenatal

8. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

via www.goodmoodkids.nl kan je zelf een truitje/rompertje/jurkje/broekje laten bedrukken met een tekst, dat heb ik in het begin van de zwangerschap gedaan!
    Of voor hemzelf een tshirt laten bedrukken met iets van ik ben een stoere papa!

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

via www.goodmoodkids.nl kan je zelf een truitje/rompertje/jurkje/broekje laten bedrukken met een tekst, dat heb ik in het begin van de zwangerschap gedaan!
    Of voor hemzelf een tshirt laten bedrukken met iets van ik ben een stoere papa!

10. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

Nov 24, 2008
    313
    0
    16
    Ik ga een naambordje bestellen voor buiten bij de bel met onze drie namen erop!
    Wacht nog heel ff de pretecho af van 4 juni om er zeker van te zijn dat het een meisje word.

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    leuke ideeen allemaal :) Erg bedankt! Vooral dat naambordje vind ik een super idee.
    lang verhaal, veel tegenslag gehad hier afgelopen 1.5jaar, en gaan 1dag na onze bruiloft officieel samen wonen (hij woonde hier al maar op papier alleen nog niet)

zoals jullie hieronder kunnen zien hebben we het vanaf 22juni erg druk :)
    zo'n naambordje is ook een mooi teken van een nieuw begin voor ons. even rondneuzen hoe duur zo'n bordje is

12. anael2009

anael2009 Actief lid

Nov 26, 2008
    478
    0
    0
    zo'n naambordje is leuk...

Maar dadelijk hebben ze toch het geslacht mis... mmmm...
    Vind een t-shirt ook wel leuk.. maar waarschijnlijk is ie ook al blij met een nieuw top gear magazine!

hebben jullie nog wat voor moederdag gekregen? mijn vrikend kwam aan met het schattigste noppie pakje voor net na de bevalling en een proud mama ketting.. vond ik zo lief!!

x

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    nee niks gehad, ik doe eigelijk zelf nooit aan feestdagen. moederdag niet, valentijn niet, zelfs kerst en mn verjaardag niet. maar vaderdag vind ik toch wel beetje speciaal geworden aangezien hij papa gaat worden :)
    maar inderdaad, straks is het geslacht fout geschat.... alhoewel de foto voor velen zeer duidelijk is (zie album)

Share This Page