Hoe vaak komen er bij jullie jehova's getuigen aan de deur? Hier zijn ze bijna elke maand. En elke keer geef ik aan geen belangstelling te hebben. Maar het is elke keer een ander groepje. Nu 6 volwassenen en 4 kinderen. Grote groep. Maar vind het vrij vaak? Hoe is dat bij jullie?
Hier denk ik 2-3x per jaar en altijd 2 volwassenen. Zulke grote groepen heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk.
Nooit. En als ze wel een keer aan de deur zouden staan zou ik echt heel duidelijk zijn dat ik wil dat het tevens de laatste keer is. Ik ben echt niet gediend van dat soort onzin aan mijn deur.
Eerst wekelijks op zondag. Inmiddels weten ze dat ze hier niet meer moeten aanbellen.. waren altijd twee volwassenen.
Een deel van mijn familie is Jehova. Zij wisten, jaaaaren geleden, niet dat ik hier was komen wonen (zij wonen hier al veel langer). En dus belden mijn oom en tante aan en begonnen een praatje. Na ongeveer een minuut viel aan beide kanten het kwartje Oepsie! Heb ze daarna nooit meer aan de deur gehad.
Sinds er een bordje hangt met een gesprek kost 25 euro betalen vooraf nog een enkele keer. Anders heel vaak. Ben er ook niet van gediend, als ik überhaupt al een geloof wil hebben kies ik dat zelf wel uit
Vroeger wel eens gehad, nu echt al jaaaren niet meer. Woon nu 3,5 jaar in Duitsland, hier nog nooit gehad. Maar stuurde ze altijd vriendelijk weg.
Hier een paar keer per jaar. Heb altijd medelijden met de kinderen die ook mee moeten om zieltjes te winnen. Ben altijd vriendelijk maar kort van stof. De deur gaat snel weer dicht.
Ik zag ze toevallig laatst door mijn straat lopen. Maar ze komen hier nooit aan de deur. Ik heb een klein plakkaatje bij mijn deurbel waarop staat 'geen geloofsovertuigers' en dat werkt prima.
Nooit in dit huis. Vorige huis wel een paar keer in een jaar tijd, maar toen woonden we ook midden in de stad. Ik ben er totaal niet van gediend en mochten ze hier wel een keer aan de deur komen dan zeg ik ook dat ik geen zin heb in die flauwekul. Terwijl ik dit schrijf, ben ik eigenlijk wel benieuwd of er hier ook Jehova getuigen actief zijn op dit forum? En nee; niet om een hele geloofsdiscussie op te starten