Hallo meiden Ik ben volgende week jarig, en ik wil dan ook aan mijn vriendinnen ed kenbaar maken dat ik zwanger ben. Heeft iemand een leuk idee hoe dit te doen, vertellen? Ik heb een dochter van 2 om haar een shirt aan te doen met ik word grote zus vind ik zo afgezaagd. Ik hoor het graag.
ik wilde een speentje in een moorkop proppen van onderaf maar dat gaf te veel zooi. Toen hebben we in plaats daarvan geboortechocolaatjes gehaald en uitgedeeld. Voor het geslacht hadden we een slagroomtaart met roze vulling maar mijn ouders snapten het niet misschien kun je jezelf een speciaal shirt aantrekken in plaats van je dochter ! succes met bedenken!
Ik heb op zolder een buikband liggen. Ik heb hem zelf gemaakt met de tekst:"In samenwerking met G...."en dan een foto van een plaatje van een baby eronder. Hopelijk haal ik nu de termijn om hem te kunnen dragen. Vooral omdat ik het zulke verschrikkelijke dingen vind!
Ik heb gelukskoekjes gemaakt met daarin de boodschap. Is heel makkelijk te maken. Op youtube staan genoeg filmpjes. alleen is het hierbij wel leuk als ze het tegelijk doen.
Ik had cupcake's met babyroze en babyblauwe room gemaakt niet iedereen had het gelijk door...maar dat maakte het alleen leuker
Wij hadden voor de opa en oma's en schoonzusje met kids een knuffel gekocht ingepakt en deze een kaartje om hun nek met de tekst...lieve.....willen jullie op deze knuffel passen totdat ik geboren ben...,de reacties waren super
Ik heb gewoon gevraagd of ze volgend jaar eind mei/begin juni vrij konden nemen. Want ik heb hulp nodig met het smeren van beschuitjes, huis versieren, luiers verschonen en noem maar op.. Het bleef eventjes stil, en daarna kwamen de tranen bij familie