Ben sinds vandaag echt misselijk. Kan bijna geen tv kijken omdat ik me beroerd voel. verder eigenlijk nergens last van,alleen dat ik t steeds koud heb. dus vroeg me af wat er nu precies heerst?
Mijn dochter kreeg zondagavond koorts en spugen.. ik in de nacht van zondag op maandag. Nu alweer stukken beter, ik kon weer werken en mijn dochter weer naar de opvang. Gelukkig was het hier dus van korte duur. beterschap
Tja.. ik heb met 3 weken en 3 dagen positief getest en was al wel beroerd. Maar over het algemeen komt het wat later. Maar het zou je gegund zijn! Nog even afwachten.
Als je over 9 dagen pas ongi moet worden en nu dus op 5 dpo zit dan is het antwoord nee, daar kan je niet nu al misselijk van zijn. De innesteling is hoogstwaarschijnlijk nog niet eens geweest en pas een dag of 3-4 daarna is het hcg in dermate aanwezig dat je er misselijk van wordt Gewoon een griepje dus. Beterschap!
Dankjewel voor je reactie ! Ben niet zeker van mijn eisprong,mijn banner is gebasseerd op mijn vorige cyclus. Denk zelf dat t ook wel een virusje zal zijn,maarja toch die hoop dan he...
Ik Denk dat er ook wat heerst ik ben sinds zondag steeds kotsmisselijk en het komt en gaat heel vreemd
Buikgriep en griep heersen behoorlijk. Zoontje van 1 heeft achter elkaar een dubbele oogontsteking, een dubbele oorontsteking en RS-virus gehad. Wij zijn zelf (man, ik en dochter van 10) op nieuwjaarsdag begonnen met spugen en diarree, ook erg rillerig. Daarna alledrie gewone griep gekregen (met rooddoorlopen ogen) en dochter nog een enorme keelontsteking. Zoontje was toen weer beter en liep vrolijk tussen alle spuugemmers door. Hebben alledrie echt ruim 2 weken nodig gehad voor we ons weer fit voelden of uberhaupt energie hadden... En normaal zijn we nooit ziek...