Wie heeft ervaring met of kent deze verkoper? (MP)

Discussie in 'De lounge' gestart door Cally, 1 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Op zoek naar een mooie hoes voor het aankleedkussen kwam ik op marktplaats deze hoes tegen, die perfect op het kamertje zou passen.

Aankleedkussenhoes Waskussenhoes roze wit roosjes, NIEUW! - Badjes en Verzorging - Marktplaats.nl#

Maar nu kan ik geen contact krijgen met de verkoper. Er wordt niet gereageerd op voicemails en emails :(.
    Heeft iemand al eens wat besteld bij P. Hak van Boxkleed Wijngaarden en ging dat goed? Of kent iemand deze verkoper?

Ik ben helemaal verliefd op de hoes en nu ik deze heb gezien wil ik hem hebben! ;):D

2. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.901
    113
    't Gezellige Brabant
    Zo te zien zitten ze al langere tijd op marktplaats. Misschien zijn ze op vakantie. Ik heb er geen ervaring mee, maar kan je wel een andere leuke aanraden via facebook: Boxkledenenzo. Ik heb daar o.a. een waskussenhoes laten maken (de stofjes kun je zelf uitkiezen) en een boxkleed. Heel leuk!

3. Porsche

Porsche Niet meer actief

Misschien heeft Hij vakantie?

4. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Vakantie zat ik ook al aan te denken, maar ik heb vier weken geleden de eerste mail verstuurd. Een lange vakantie..;).

5. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Die is leuk ja, heb ik ook een hele set gekocht. Maar ze is helaas zelf met zwangerschapsverlof:)

6. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Leuke hoes! Maar zelf ook heel makkelijk te maken heh..??

7. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Ik wou dat ik zo handig was. Heb helaas twee linkerhanden wat dat betreft :D. En waar vind je deze stof?

8. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Ik zag het ook net. Ze maakt wel leuke dingen!

Deel Deze Pagina