Hai, Ik heb een vraagje over vruchtbaar slijm. Ik had gisteren erg veel vruchtbaar slijm maar geen positieve ovulatietest. Heb ik dan mijn ei gemist ? (dat kan haast niet want ook eergisteren was mijn ovutest niet positief). Komt mijn ei er dan aan? Kun je namelijk meerdere dagen vruchtbaar slijm hebben voordat je ei komt? Vanmorgen had ik volgens mij geen vruchtbaar slijm? Ik hoor graag jullie antwoord. Veel liefs Nataly
Hoi Nataly, Meestal is het zo als je vruchtbaar slijm krijgt je dan binnen 1 tot 3 dagen je eisprong hebt,maar dat gaat niet voor iedereen op heb ik hier al ergens gelezen.Ik zelf heb altijd 1 dag heel erg veel slijm en dan 1 dag wat minder.Ik zou zeggen lekker aan de klus gaan en probeer nog een test te doen veel succes. groetjes jeslin
Aan de klus gaan we in ieder geval vanavond, kan nooit erg zijn toch, hihihihi! Mijn vriend is nooit zo van het vaak achter elkaar klussen dus proberen wij het allemaal een beetje te doseren. Als ik te vroeg begin met klussen om de dag dan lukt het na 3 keer echt niet meer. Dus ben ik eigenlijk iedere maand wel bang dat ik mijn ei mis, vandaar dat ik ovulatietesten gebruik. Ach ja, gewoon afwachten maar weer. Veel liefs Nataly
Hoi Nataly, Ik heb precies hetzelfde, ben benieuwd of iemand hier wat meer van weet...? groetjes Marjan
Hoi meiden, Ik had gister mijn eisprong, vlak daarvoor, paar uurtjes, krijg ik slijm dat draden vormt tussen de vingers, dan ben je vruchtbaar. Ik ben nu door mijn vruchtbare dagen heen, voor deze maand, maar hoop dat de nieuwe bank er gisteravond voor gezorgd heeft, dat die voorlopig ook even niet meer komen, hihihi
Dat blijft allemaal toch heel verwarrend. Had maandag ook 'vruchtbaar slijm' en dat kwam mooi overeen met mijn banner dus ik dacht daar heb je mijn eisprong... Dan 2 dagen niets meer en nu sinds vandaag is het weer van dat en heb ik ook wel steken in mijn buik op de plaats van mijn eierstokken... wanneer heb je dan je eisprong? Ik geraak er niet meer aan uit Iemand een beetje advies? Twins
Hai, Ik ben deze tekst net hier op deze site tegengekomen. Is door een arts geschreven. Hopelijk hebben jullie hier wat aan. Veel liefs Nataly Er is ook een andere manier om te kijken wanneer je in je vruchtbare periode zit. Te Velde: "Er is een natuurlijk gegeven waarvan is bewezen dat het een goed teken is voor de vruchtbare periode, namelijk het slijm uit de baarmoederhals. Een dag of vijf a zes voor de eisprong wordt het slijm dat uit je schede komt anders; het is vaak overvloediger, glaziger en dunner dan anders. Bij de ene vrouw is het zichtbaarder dan bij de ander. Vaak moet het daarom leren zien. Sommige vrouwen lukt dat echter niet, dat moet ik toegeven. Kun je het wel zien, dan kun het beste vanaf die eerste dag van die afscheiding een week lang elke dag gemeenschap hebben, maar twee of drie keer per week is ook goed.
haha oke dan heb ik al antwoord op mn vraag die ik volgens mij ergens anders heb geplaatst tussendoor... Elke dag klussen mag ook als je vruchtbaar slijm hebt...hihi gelukkig...was al bang dat we het nu weer te vaak deden, haha