Hoi, Wij gaan binnenkort een dagje uit met de familie en waarschijnlijk naar een dierentuin oid. Ik vraag mij af of het Dolfinarium al leuk is voor een (bijna) 2-jarige, die wel veel moeite heeft met stilzitten? Beekse Bergen zou anders een optie zijn, maar is voor ons toch te ver weg voor 1 dagje.
Om heel eerlijk te zijn zeg ik nee is voor een 2 jarige die slecht stil kan zitten nog niet leuk. Ik ben een paar weken terug geweest met mijn zoontje van 4 en het was gelukkig erg rustig dus niet wachten in de rij voor een show maar gewoon 5 minuten voor aanvang binnen lopen en op een goede plek kunnen zitten maar je hebt veel buiten showtjes, voederdingen enzo en daarvan hebben wij er maar 1 afgekeken omdat hij het te lang vond om telkens te luisteren en kijken. We hebben een prachtige dga gehad maar denk dat als hij 2 was geweest het niks waard was geweest omdat dan veel shows en het er op wachten te lang duren voor hun. Als het erg mooi weer is is het natuurlijk leuk om even ana het strand te spelen maar dat weet je van te voren natuurlijk niet
Ik denk dat dat nog te jong is.. Wij zijn een tijdje terug met vrienden heen geweest en die hebben een zoontje van 4 jaar, die was eigenlijk ook nog net te jong.. hij vond het erg mooi en leuk, maar al dat stil zitten etc was geen succes