Herkent iemand dit?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by pamela1203, Nov 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

Jan 29, 2008
    2,615
    24
    38
    Female
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hallo

Zal eerst even een stukje voorgeschiedenis doen.

Imre spuugt al vanaf de geboorte. We hebben eerst Nutrilon geprobeerd daarna over naar Friso HA. Daarne Nutriton. Dit hielp allemaal niet. Sedert mei lopen we bij de KA. Imre krijgt nu 2 keer per dag Losec Mups 10 mg. We zijn bij een osteopaat geweest en een alternatief genezer. Dit heeft allemaal niets geholpen.
    Begin oktober zijn er slikfoto's gemaakt en hier is niets op gevonden. Imre spuugt nu nauwelijks tot niets meer overdag.

Omdat hij nu bijna 1 jaar is wil ik van zuigelingen voeding af.
    Heb hem laatst een fles gewone koemelk gegeven en toen die daarvan deed spugen rook het weer erg zuur. Ook heeft Imre nu 2 keer een danoontje gehad, dit kan die niet binnen houden. De eerste keer kwam het in meerdere keren eruit en nu de laatste keer in een keer 's avonds in bed.

Ik geef Imre nu soyamelk en toetjes van soyamelk en dit gaat super. Als die hiervan nog eens spuugt is het maar een beetje en ruikt niet meer zuur. Ook de toetjes blijven binnen.

Hier mijn vraag: Zou Imre last kunnen hebben van een koemelkallergie? Ondanks dat in FV ook koemelk zit? Hij kreeg het laatste half jaar gewone FV van Friso.

Imre spuugt wel nog veel van het avondeten uit, dit ruikt ook nog erg zuur, hoe kan dit komen?

Fruit is ook een trigger om te gaan spugen! Brood en dergelijke blijft eigenlijk goed binnen.

Aanvullend: Imre groeit niet zo veel in de lengte. Laatste keer 0,5 cm gegroeid in de lengte en maar 50 gr aangekomen terwijl het spugen nu na genoeg weg is.

Share This Page