We zitten 4x per dag op de fiets, waaronder ook 's ochtends ook half negen. De laatste dagen heeft mijn meisje(bijna een jaar oud) dan een vest + bodywarmertje aan. Maar nu zie ik dat het morgen om die tijd bv maar twaalf graden is. In het voorjaar dragen we met die temperaturen ook nog winterjassen... Wat doen jullie met dit weer?
Lastig! Wat trek je zelf aan? Ik zou iets vergelijkbaars aantrekken bij je kindje, maar dan net een tikje warmer? Ik heb voor mijn zoontje een gevoerd vestje. Misschien heb je zoiets in de kast met dan een bodywarmertje erover? Maar je hebt gelijk..in de winter zouden wij een winterjas dragen, al voelt dat nu zo idioot...
Ik doe mijn dochtertje van 16 maanden nog geen winterjas aan maar ik hoef dan ook niet s'ochtends vroeg de deur uit. In jouw geval zou ik het denk ik wel doen, of misschien eerst een soort van tussenjasje.
nee echt nog geen winterjassen hoor, we hebben zelf nog t-shirts en zomerbroeken of blote benen. Hier of een zomerjas of een vestje en dat draag ik zelf ook.
Ik heb voor die momenten een jasje wat net wat dikker gevoerd is en wind- en waterdicht is. Geeft net even iets meer warmte dan haar gewone zomerjasje. Misschien is dat een idee?
Ineens ben ik eruit! Morgenochtend vestje, zomerjasje & bodywarmer en dan de rest van de dag gewoon weer alleen vest & bodywarmer. Bedankt voor het meedenken!
Overweeg anders ook 's een lekker wollen vest, dat word hier 't hele jaar door gedragen.'s winters met extra laagjes eronder, nu over dr zomerkleren heen.
ik trek bij mijn kleine meid zoals vanmorgen(9 graden) toch mooi haar wollen jas aan hoor,het is erg koud voor een meisje van ruim 8,5 maand die maar stil zit,zelfs ik heb het met een trui en dik vest aan nog koud. dus hier toch echt haar dikkere kleding aan,smiddags is het warmer en dan krijgt ze een gewoon vest aan.
gisteren wel de winterjas aangetrokken. Hij had het echt niet te warm. Hij zit zomaar he... heb ook een vest met aan de binnenkant van dat zachte wollige spul. Ook heerlijk om nu aan te trekken denk ik.
Hier een iets dikker zomerjasje. Soort tussenjasje. Als je nu almet winterjas gaat beginnen, wat moet je dan in de winter als het echt koud gaat worden? 2 winterjassen over elkaar?
O... wij zaten dan wel niet op de fiets maar vanmorgen droeg mijn uk alleen een romper met lange mouwen en een t-shirt eronder. Daarover een dun dekentje in de wandelwagen... Ben een ontaarde moeder geloof ik