Wie heeft ervaring met Philihps Lumea?

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinder123, 31 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Wie van jullie heeft ervaring met Philips Lumea of andersoortige ontharingsapparaten op basis van licht?

Ik ben reuze benieuwd naar de ervaringen!

Groetjes,
    Vlinder123

2. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik..
    Op zich werkt het wel. De haargroei wordt wel wat minder.. maar veel en veel langzamer dan dat Philips zegt. Daarnaast is het echt ontzettend veel werk om te doen. Je doet iedere keer maar een heel klein stukje dus bent echt heel erg lang bezig..
    Ik heb nu een epileerding wat je onder de douche kan gebruiken en dat is naar mijn idee effectiever en fijner.

3. nyke

nyke Niet meer actief

ik ben ook benieuwd en lees even mee

4. Trees

Trees Niet meer actief

Mijn zus heeft er één en ze is er niet heel enthousiast over. weet niet precies waarom?!

Lotte is het pijnlijk om te epileren onder de douche? Ik heb ooit (15 jaar geleden) een martelwerktuig gehad met veren waarmee je kon epileren en dat was geen succes.

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Die heb ik ook en ben er erg enthousiast over!
    De eerste 3x doet vreselijk zeer maar daarna voel je amper nog wat. Even op je tanden bijten en doorzetten, nu ben ik zeker 4 weken haarvrij!
    En even douchen en daarna pas epileren en daarna verkoelende bodylotion en klaar voor blote benen :D

6. Melief

Melief Niet meer actief

Ik heb hem ook en ben tevreden!
    Ik heb pco en erge last van overbeharing, ik heb alles al geprobeerd maar ik moet echt dagelijks scheren... Voor de zomer mijn benen laten harsen maar dat eindigde in ontstekingen, wondjes en minstens 50 ingegroeide haren per been :)

Ik heb toen de lumea besteld (met rentepunten van Postbank scheelde een hoop) en ben er erg blij mee! Ja het is een pokke klus waar je echt wel even mee bezig bent maar alsnog veel korter als dagelijks scheren. Geen pijn niks! Haren gingen goed weg en kwamen zachter en dunner terug. Ik moest stoppen ivm zwangerschap maar na de zwangerschap ga ik gelijk weer aan de slag!

7. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Die wil ik ook!

Maar klopt het dat de batterij maar een half uur meegaat per keer???

Deel Deze Pagina