Ik ben nu cyclusdag 11 en wou de clearblue geavanceerde ovulatietest eens proberen (de paarse die 2 hormonen opspoort) Blijkbaar moest ik op dag 8 al beginnen testen, oeps nu kreeg ik een lege cirkel Is dat altijd de eerste keer? Moet die test een soort van startwaarde hebben om die dan met te vergelijken? Al heb ik een farmaceutische achtergrond, ik voel me momenteel een beetje dom heb deze eerste test ook (uit enthousiasme => lees ongeduld ) ook s’avonds gedaan Idpv smorgens ja ik voel me momenteel niet de slimste hahaha. nu in bijlage een foto van men teststrip als ik nu morgenvroeg terug test , gaat die dan de (denk ik) opgeslagen hormoonlevels vergelijken met die van deze avond? Of is dat kreng niet zo geavanceerd had stiekem ook geen lege smiley verwacht omdat ik men ei voel zitten (Voel dat altijd zitten bij naderende eisprong) en ja ik weet dat als ik men eisprong voel, die dure krengen niet had moeten kopen
Ik vind de paarse testen niet zo fijn, ik gebruikte altijd de roze. Dan heb je geen gedoe met knipperende smileys. Het is een leeg rondje of een smiley, niets anders. Of het normaal is dat je eerst een leeg rondje test met die paarse, geen idee. Het zou kunnen dat je piek er nog niet aan zit te komen. Ik testte altijd lege rondjes en na een paar dagen een smiley.
Nog geen smiley Deze uitgehaalde testen Ik had die 37,5 euro beter gewoon in de vuilbak gegooid (Nu we klussen elke dag, wou deze gewoon eens uittesten haha )
Die paarse geeft een leeg rondje tijdens je niet vruchtbare dagen. Als je oestrogeen stijgt gaat hij knipperen en als je LH piekt krijg je een vaste smiley. Je kunt volgens mij dan de houder/lezer een volgende ronde weer gebruiken (met nieuwe staafjes uiteraard), dan onthoudt hij de waardes van de vorige keer waardoor hij nauwkeuriger is. Succes!
Vandaag terug knipperende smiley De 3 dagen even onder elkaar gezet voor wie graag eens wil vergelijken