Wie heeft ervaring met primolut?

Discussion in 'Zwanger worden' started by grooten, Apr 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dierelier20

Dierelier20 Actief lid

Oct 16, 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow dat is inderdaad snel zeg noeska! Heeft het goed doorgezet ook? Anders kun je al bijna beginnen aan de clomid toch?
    Vind het ook fijn om te lezen wat ze bij jullie deden bij de eerste afspraak, kun je je daar toch een beetje op instellen (ook al heb ik nog helemaal geen afspraak).

Ik ga zeker genieten van de dag, heb heel veel mindfulness boeken gelezen en ge-oefend, eigenlijk gewoon voor mezelf in het algemeen maar ik denk dat ik daar nu ook veel aan ga hebben. Ben ook totaal niet zenuwachtig.
    Hopelijk inderdaad een mooie honeymoon-baby, al verwacht ik dat die kans behoorlijk klein is. Mocht ik nu ineens toch een redelijk normale cyclus krijgen en een eisprong dan zal dat ergens op de honeymoon zijn. Mijn vriend wilde eigenlijk nog condooms meenemen en dan zouden we daar wel zien hoe of wat (we wilden eigenlijk pas na de reis beginnen), maar die zijn we vergeten te kopen... heeel vervelend haha

2. Noeska

Noeska Fanatiek lid

Jan 22, 2007
    1,225
    0
    0
    Nee, het heeft niet goed doorgezet, het was maandagmiddag al weer helemaal over, dinsdag heel de dag niets, gister niets tot 'savonds, toen liep t ineens langs mn benen naar beneden! (sorry) Maar nu is het weer over.... Ik had dinsdag de gyn ook gebeld of het nu wel of niet mijn menstruatie was en of ik gister wel of niet met de clomid moest beginnen. Ik mocht het gewoon als menstruatie rekenen en gisteren beginnen.

Wel spannend allemaal hoor! Het is zo leuk allemaal, haha ik vind het zo jammer dat het voor ons al voorbij is! Wanneer trouw je precies? Hahaha inderdaad heeeeel vervelend dat jullie die vergeten zijn! Een hele fijne dag en honeymoon en klusze!

3. grooten

grooten Lid

Dec 30, 2010
    30
    0
    0
    verzorgende in de thuiszorg
    heiligerlee
    ik had eigenlijk afgelopen zondag mijn menstruatie moeten hebben , tot op heden nog niks alhoewel mijn slijm wel soms wat donker van kleur is , lichtbruinig/geel , ik wacht eerst maar gewoon weer af , ik dacht zelf dat eenmalig die primolut niet zou helpen ,dus ben benieuwd wanneer ik het nu weer krijg?

4. Noeska

Noeska Fanatiek lid

Jan 22, 2007
    1,225
    0
    0
    Grooten ondertussen al ongi geworden?

Ik heb dus nog een paar keer een stortvloed aan bloedingen gehad, heel kort heel heftig, het liep er dan echt uit, maar daarna direct weer over... Morgen weer naar de gyn voor follikelmeting, hopelijk doet clomid 100 meer! Ben alleen al 3 dagen kotsmisselijk, denk dat het een bijwerking van de clomid is....

5. shanty

shanty Lid

May 21, 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb vorige jaar een primolut kuurtje gehad, pas na 3 á 4 maanden na het kuurtje begon mijn menstruatie weer vrij normaal op gang te komen en moet zeggen dat ik nu 8 maanden een redelijke cyclus heb, zit nu steeds tussen de 29 á 38 dagen ipv 2 x per jaar.
    Groetjes

6. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

Hallo,

Bij mij heeft het perfect geholpen! :p
    Na de kuur netjes ongi geworden, daarna cyclus van 29dgn.
    Nu precies 2 weken later mijn ei. (gemeten met ovutest)
    Goede ervaring mee dus.

7. grooten

grooten Lid

Dec 30, 2010
    30
    0
    0
    verzorgende in de thuiszorg
    heiligerlee
    ik zat gisteren op dag 39 en dacht dat ik ongesteld was , donkerrood van kleur met af en toe wat lichtrood maar na een dag was het al weer over , we hebben trouwens 2 dagen van te voren wel geklust , alleen vraag me af of het hiermee te maken heeft , mijn buik rommelt wel erg af en toe

8. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Ik heb primolut geslikt omdat ik precies op mijn bruiloft ongi moest worden. Ik heb hiermee mijn ongesteldheid dus uitgesteld. Vond mijn menstruatie echt heel heftig. Heb echt nog nooit zoveel pijn in mijn rug/buik gehad.

Even een vraagje. Ik ben door de primolut pas 30 april ongesteld geworden. Stel dat ik deze maand zwanger ben geworden, moet ik dan gewoon vanaf 30 april rekenen? Lijkt me wel toch? Als het goed is kan ik maandag testen, maar dat weet ik dus ook niet helemaal, want ik weet natuurlijk niet zeker wat mijn cyclus doet.

9. shanty

shanty Lid

May 21, 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, mijn 1ste menstruatie na de kuur was ook super kort. Volgens mij maar 2 dagen, vondt het wel een beetje raar omdat de ha me zei dat het wel erg heftig kon worden maar heb daar zelf ook niks van gemerkt, maar was het bloed bij mij ook anders dan normaal, je raakt dan ook je baarmoederslijmvlies kwijt zodat deze schoon wordt. De 2 cyclussen daarna waren ook nog vrij rommelig maar daarna is het uit zichzelf goed gekomen. Heb nu al 8x mijn eisprong gehad en gevoeld. :-D

Groetjes

10. Dierelier20

Dierelier20 Actief lid

Oct 16, 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog ongesteld geworden grooten?
    Ik zie dat het voor jou spannende dagen zijn nu Noeska! ik duim voor je!
    Fijn te lezen dat het voor sommige dames hier goed gewerkt heeft!

Ik ben er weer, tijdje weggeweest om te trouwen en de verre huwelijksreis. We hebben een meer dan prachtige dag gehad en een supermooie echte honeymoonreis!
    Als het allemaal weer redelijk normaal op gang was gekomen na mijn vorige kuur provera dan zou ik op vakantie een eisprong gehad moeten hebben. Vandaag even een testje gedaan omdat ik alweer op dag 33 zit, maar uiteraard niets.
    Vond het wel echt even erg, had zo gehoopt dat ik een eisprong had gehad en dat het raak was, ook al wist ik dat die kans miniem was.
    Nu dus maar weer gewoon afwachten of er vanzelf wat komt.... terwijl om me heen iedereen zwanger lijkt te worden de maand nadat ze met de pil stoppen (of in ieder geval snel weer een normale cyclus hebben en dat het dan binnen 3 rondes wel raak is)... iets wat voor mij onvoorstelbaar is.

Share This Page