zo blij, toch een derde!!!! Wie telt er mee af?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bianca, Jun 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    hey,

een tijdje geleden had ik al gepost dat ik zo verlang naar een derde kindje maar mijn man totaal niet!! Wel, hij is gekeerd... hihi

Woensdag werd onze oudste zoon geopereerd aan zijn amandelen. Toen wij aan het operatiekwartier stonden te wachten tot ze onze zoon kwamen halen passeerde er een papa met zijn pasgeboren zoontje. Keano riep direct 'ik wil ook nog een babytje!!!' Waarop ik antwoorde dat ik dat ook nog wel wou maar papa niet... na enkele uurtjes zei Bruno plots 'misschien gaan we binnen enkele jaren toch nog voor een 3de kindje'. Ik viel bijna van mijn stoel van verbazing!!!!! :D Hij vond dat we zo 2 fantastische kids hebben en een huis dat meer dan groot genoeg is om nog eentje op te voeden dat er niets in onze weg staat.

We weten nog niet wanneer maar we weten wel dat er zeker nog eentje bijkomt! Wat het zien van een pasgeboren babytje toch allemaal niet doet, he. hahahaha...:p het was zo'n emotionele dag, positief en negatief. Maar hij is er zeker van dus ik ben dolgelukkig en onze Keano ook. Tycho beseft het allemaal nog niet, he.

Zijn er nog mensen die voor nog een kindje gaan binnen enkele jaren? Dan kunnen we samen uitkijken naar dat moment.

Share This Page