Wie heeft ervaring met Rinicus Olie om weëen op te wekken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MissMac1973, 5 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Ik las laatst ergens iets over Rinicus olie (ook wel wonderolie genoemd) en dat je daarmee de bevalling zou kunnen opwekken.. Wie weet meer? En wie heeft daar ervaring mee?

Ben benieuwd..

Greetz Hilde

2. moeders

moeders Lid

14 feb 2007
    54
    0
    0
    Hilde,

Het wordt nogwel eens aanbevolen, maar het is helaas nooit bewezen dat het enig nut heeft. Wat ik wel weet is dat je er behoorlijk darm krampen van kan krijgen.
    Misschien toch maar een blik ananas ;) .
    Succes met de laatste loodjes.

Groet,

moeders

3. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Kom net bij de VK vandaan, ook daar nog ff gevraagd; het stimuleert de darmwerking (zit bij mij zowieso wel goed, met al het fruit wat ik naar binnenwerk en van het eerste slokje koffie ren ik ook al naar de plee..lol), volgens de VK kan het net dat zetje in de goede richting geven net als een stevige vrijparty...

Alles was wederom helemaal ok, hartje, bloeddruk, en het wordt wel weer een 8ponder oid... Ohja, enhij mag komen, ja kom maar hoor... nu graag..lol

;)

4. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    ohja, ik mocht het wel gaan gebruiken hoor, maar nah.. nee laat maar... in de diaree zie ik ook niet zitten... ik zie het al voor me; lig je te bevallen, ff de laatste wee doen ofzo en....pppffffrrrtttt een hele straal dr uit...whahahaha no thanks..

Deel Deze Pagina