Wij willen begin Juli naar de Royal Wings Resort gaan voor 2 weken 🤗 wie heeft ervaring met de Royal Wings Resort? Heb gelezen dat het super kindvriendelijk hotel is 😍 verder ziet het ook enorm prachtig uit 😍 !!!! Ben benieuwd naar jullie ervaringen ☺️.
Ik ben er geweest afgelopen jaar begin juni! Echt een geweldig resort, gewoon een paradijsje! En die tuin😍 daar ben ik nog steeds verliefd op hihi Fijn met dat lunaparkje erbij alleen is dat niet zo vaak open.. geloof smiddags un uurtje en savonds van 19-21 uur! Maar daar gingen we dus ook meteen naartoe na het eten Maar buiten het resort is wel niet veel, en antalya vonden wij ook niet top!
Idd heel kindvriendelijk hotel met prachtige tuinen. Personeel etc super vriendelijk. Zwembaden ook erg mooi en schoon Maar ik zal er niet snel terugkeren. Ik vond de kamers wat gedateerd en ze waren duidelijk aan een opknapbeurt toe. Bovendien vond ik het eten onder de maat en steeds hetzelfde Voor dezelfde prijs heb je mijn inziens luxere en nieuwere hotels in die streek.
Fenomenaal!!! Personeel, kamers, aanbod van entertainment, het indoor pretpark, het aquapark, maar bovenal het eten; echt 6 sterren waardig MAAR........ Het publiek wat er verbleef :x Ronduit schandalig hoe deze gasten, voornamelijk uit het Oostblok, met het personeel en alle spullen omgingen. Ik ben er echt boos om geworden hoe zij het personeel daar als slaven behandelden. Hoe asociaal ze omgingen met alle spullen zoals ligbedden, stoelen en eten. 98% van de gasten bestond destijds uit dit soort mensen, en dit heeft wel degelijk invloed op onze vakantie gehad. Ik werd er verdrietig van iig. Dus dat is voor ons ook de reden om niet terug te gaan. Maar geen enkele aanmerking op het hotel en personeel. Dat was fantastisch.
Wat jammer zeg, fijn dat de rest wel beviel maar jammer dat het niet voor herhaling vatbaar is dus.. ben wel benieuwd waar je dit jaar heen gaat?😁
Dit jaar willen we in de meivakantie naar Delphin Imperial. Echter nog niet geboekt Mijn favoriete hotels in Turkije blijven toch; Delphin Imperial Lara Ali Bey resort in Side Maxx Royal in Belek, (jammer dat deze voor ons niet meer betaalbaar is ) Vogue Bodrum (maar daar hoor ik tegenwoordig ook mindere verhalen over)
Awh veel plezier! Vorig jaar zijn we op aanraden van jou naar Delphin geweest en het was super!! Mijn man wilt het liefst dit jaar weer naar Delphin maar ik wil ook nog even wat anderen opties bekijken Bedankt voor je lijstje!
Oeiii..... best wel slecht vakantie heb jij weer gehad zeg, jij vond Miracle Resort ook niks toch? (Als ik me goed herinner 🤔 )
Volgens mij vond ze de tuinen mooi maar het hotel wat ouderwetser? Kan het me ook niet meer precies herinneren 😜 Maar ze vond hem niet slecht toch?
Bedankt voor jullie reactie's, op internet zag dus ook alleen maar mooie revieuws komen over Royal Wings 😍 Wij zijn 4 jaar lang elk zomer naar Miracle Resort geweest, we hebben daar alleen maar leuke ervaringen gehad, dit jaar willen we toch wat anders, dus het wordt Royal Wings. Wat kamers betreft wil ik soieso luxe kamer met zeezicht, dus dat komt goed. Ik heb net ook antwoord op mijn email ontvangen van hun (had paar vragen gesteld over de (luxe) kamers, en het is helemaal duidelijk! dus ik ga zeker boeken 🤗
Ah ik weet het niet meer? Volgens mij had zei toen ook slecht vakantie? Wel jammer, want je betaald dik geld voor deze hotels...
Idd Ik hou sowieso al niet van hotelkamers waar vloerbedekking ligt Miracle is verder prima maar ook wat gedateerd. Maar dat zijn de hotels in Turkije nogal al snel mits er tijdig gerenoveerd wordt. Het is allemaal snel vergane glorie door de mensenmassa die zulke hotels te verwerken krijgen. Wij twijfelen nu nog tussen delphin en aska lara. Die zou ik wel eens willen proberen...
Eind mei. En vanaf begin Juni 30+ graden, vorige jaar gingen wij 5 juni, en het was lekker warm 33/34 graden.