Ik heb 5.5 jaar een Samsung eco bubble gehad en was blij dat hij bijna kapot was. Wat een ellende. Wat @Felice zegt, en vooral het wachten. Soms deed hij 5 minuten over de laatste minuut. Vanaf dat hij 4 jaar was ging hij slechter centrifugeren, op het laatst raakte hij steeds uit balans bij wat zwaardere dingen zoals een jas of dekbed. Heb nu een aeg en die is vele malen fijner
Dat centrifugeren inderdaad! Bij m'n oude wasmachine kon ik gewoon hoofdkussens wassen en centrifugeren. Nou, de Samsung Eco Bubble was direct van slag. Allemaal storingen daarna, grrrr ... Dus die centrifugeer ik nu bijna niet, duurt weer een eeuwigheid voordat ze dan droog zijn.
Ik heb ook een Samsung eco bubble gehad en was niet tevreden. Ik vond vooral dat bij koud wassen de was er soort van stoffig uit kwam. Kan het niet beter omschrijven maar was erg irritant.
Wij hebben een samsung eco bubble met ad wash. Dus als je iets wilt toevoegen dan zet je de machine op pauze en voeg je via het luikje was toe. De programmas duren soms wat lang maar ligt er ook aan hoe vaak spoelen die op ingesteld staat
hier is hij nu na een jaar of 5 weer stuk, eco bubble... de trommel blijft tijdens het wassen hangen en dan kan het programma niet meer door... Dus ik ben ook op zoek naar een nieuwe. Best lastig. Natuurlijk wel wat eisen; korte programmas (ook op 60 graden), max 500 euro ongeveer, stil en redelijk energiezuinig, 8 a 9 kilo. Bijna een 'perfecte' gevonden van Haier - maar die draait dus alleen korte wasjes op 40 graden... zo lastig dus waarin ik nu een compromis moet vinden... uiterlijk maandag moet er een nieuwe zijn... (ivm verhuizing) .
Hier sinds 2014 een Samsung ecco bubble, nooit problemen mee gehad. Dik tevreden. Daarvoor ook een Samsung gehad, na 15 jaar was die op. Ook dat was een prima wasmachine. Wat mij betreft, een aanrader
Wij hebben nu eentje van Siemens die aan al je eisen voldoet. Hebben we nu een jaar of 5, dus misschien is dat model er niet meer, maar erg fijne wasmachine
Ik heb 5 jaar een samsung gehad. Ik vond hem niet zo schoon wassen, veel geluid maken...en het grootste nadeel: de programma's duurden altijd langer dan stond aangegeven op t display. Na 5 jaren was ik er flauw van en heb ik een Miele gekocht.
Hier één en al drama, zowel met de wasmachine als met de droger. Wasmachine binnen garantie 2x kapot. Na de garantietermijn volledig naar de mallemiezen. Droger hield er na 3 jaar mee op. Motor kapot. Geen Samsung meer voor mij.
Ja hier ook, ik heb wel eens heel snel 1 kleding stuk moeten wassen op de handwas en dan kon dat rot ding gewoon niet centrifugeren. Dan ging het deurtje ook niet open, moest ik serieus alle stroom uit zetten in de stoppen kast.
In mijn omgeving hoor ik veel negatieve verhalen erover helaas. Onderdeel die snel kapot gaan vooral. Zelf nog een oudje staan draaien, maar onze keuze zal niet op Samsung vallen.