Hi, Wij willen een muur groen gaan maken maar komen er niet uit welke kleur....inmiddels 2 kleuren van de flexa tester op de muur maar die vinden wij beide niet mooi. Wie weet welke kleuren groen van onderstaande foto's zijn? welke kleur groen heb jij op de muur?
Wij hebben in de open keuken ‘mild jade - pure’ van Flexa. Je kan nog handiger kleuren testen met de flexa visualizer app dan met losse testers. Zo zijn wij aan onze keuze gekomen.
Bij hebben nu vintage blue van Flexa op de muur. Blauw/groene kleur, behoorlijk fel. In ons nieuwe huis gaan we voor een grijs/groene tint.
Klopt, Heb ik ook geprobeerd maar vindt de kleuren er nogal raar uitzien.....zit ook verschil tussen of ik dat doe met mijn witte muur of bruine muur.
Early dew, maar ben er wel spuugzat van haha. Vind pale jade green ook erg mooi, maar een stuk lichter dan je voorbeelden.
Ik heb gesteente voor een kast gekozen. Zal even een foto toevoegen. Ik vind het een hele mooie groen tint.
Waar is dat behangetje van? Ik ben op zoek naar een mooi zwart-wit dieren/jungle/bos behang voor mijn zoon.
Ik houd van groen! In de woonkamer hebben we Studio Green en in de hal Card Room Green. Beide van Farrow and Ball.
Foto van Google. Maar wij hebben Energizing Moss in de woonkamer. Oogt nog ietsje donkerder dan op de foto. Is volgens mij niet meer te koop maar kunt hem nog wel laten mengen bij de bouwmarkt. Lijkt bijna gelijk aan foto 1 en 2 in je collage.