Hoihoi, Ja, ik ben een beetje een sukkel, en ik heb mijn doorzettingsvermogen enorm op de proef gesteld, maar ik heb toch 3 Sensitesten besteld.. ze leken zoooo goedkoop ineens. *zucht* Zijn hier mensen die er ervaring mee hebben? Ik ben errrrg benieuwd naar jullie reacties!
Ik!! Negatief was echt negatief en bij mijn eerste zwangerschap 3 dagen voor nod licht positief! Ik was er tevreden over. Makkelijk en goedkoop! succes!!
ja hier ook hoor niet zwanger was helemaal wit en bleef ook wit. zwanger was een duidelijke roze lijntje. ik vind ze fijn!
Ahh super. Geen miskoop gedaan dus.. en hoeveel dagen van tevoren hadden jullie getest? Ik las dat het 4 dagen voor NOD mag?
Ohhh mooizo!! Hihi. Nou hopen dat het bij mij ook zo mag zijn!! Vrijdagochtend is bij mij 4 dagen voor NOD.... dan moet het lukken toch?
Hier ook alleen maar positief over sensitest zowel ovulatietesten als zwangerschapstesten heb ik t over (dipsticks gebruikte ik)
Ahh super mocht ik ovutesten gaan gebruiken dan weet ik ze te vinden. Ik heb ook de dipsticks... tot vrijdag ff wachten, en hopen op een mooi streepie!