Mijn dochter wordt binnenkort 3 jaar. Nu is ze met Sinterklaas al erg verwend en heeft ze al meer dan genoeg speelgoed. Ik twijfel dan ook erg over wat voor cadeau ik haar zou geven. Nu is ze gek op foto's enzo. Dus dacht aan een kindercamera. Zou dat wat zijn voor een drie-jarige? En ik vind die van Vtech erg prijzig. Heeft iemand een tip voor een leuk, goedkoper alternatief? Heb uiteraard al op internet gekeken maar van zo'n plaatje uit beslissen durf ik niet echt aan.
De camera van v-tech (de eerste versie hebben wij denk ik) is super leuk Kwaliteit foto`s is niet geweldig,maar het apparaat gaat al jaren mee en wordt hier intensief gebruikt
Wij hadden voor de oudste voor Sinterklaas bij Bol.com een leuke kindercamera willen bestellen maar waren helaas niet leverbaar voor Sinterklaas. Nu maar een goedkope digitale camera voor haar aangeschaft. Maar Bol.com heeft een paar hele leuke kinder camera's van oa Dora en Hello Kitty: bol.com | Dora Pratende Camera | Speelgoed
Wij hadden er een van de Hema. Heeft 1 dag gewerkt, daarna terug gebracht en geld terug gekregen. Hij heeft nu een oude digitale camera.