Moeders met een maatje meer (incl. flubberbuik)

Discussion in 'De lounge' started by zogelukkig, Apr 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Gaan jullie voor de bikini, tankini, badpak of badjurk?

1. Bikini

2. Tankini

3. Badpak

4. Badpakjurk

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Gaan jullie voor de bikini, tankini, badpak of badjurk?

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Badjurk?

Monokini! Van voor een badpak en van achter een bikini :D

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oww vrouwen met dikke flubberbuik doe alsjeblieft een badpak aan, het is echt geen gezicht in bikini

4. ona81

ona81 Bekend lid

Aug 19, 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Hoewel ik trots ben op mijn lijf voor een goede zwangerschap, bevalling, BV en herstel, kies ik nu voor een tankini ipv een bikini voorheen.
    Onlangs 15 kilo afgevallen, maar toch niet helemaal zeker meer;)

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Als een vrouw zich er prettig in voelt waarom niet?

Ik heb altijd een flubberbuik gehad en liep met mijn maat 42 gewoon in bikini rond!

Nu inmiddels niet meer ivm mn zebra huidje.
    Dus ik heb nu een tankini gekocht vind ik net wat leuker als een badpak.

6. knap

knap Niet meer actief

Badpak voor de rest intereseert het me geen bal wat iemand aan trekt. Maar wel zelf dus een badpak vind ik voor me zelf netter staan. Hier maatje meer plus flubberbuik.

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Het gaat er toch om of degene die hem draagt zich er fijn bij voelt?

Ik zelf heb een tankini trouwens omdat ik me daar het fijnst bij voel.
    Doet me weinig wat een ander er van denkt.

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Nouja zeg, wat een opmerking!

9. sepherine

sepherine Niet meer actief

tankini top met zwemshort en heb niet echt een hele flubberbuik oid en ook geen zebrahuidje maar voel me der gewoon het prettigste in

10. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

Nov 2, 2007
    3,943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hier met maat 46 een badpak, tankini vind ik niet handig met aquarobics en knuffelzwemmen ivm omhoog kruipen

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja maar waarom perse een bikini aan willen, er zijn zat leuke modellen badpakken tegenwoordig.

12. knap

knap Niet meer actief

Je bedoeld het zeker sarcastisch? Neem ik aan?;)

Zo niet! Iedereen mag toch zeker zelf bepalen wat hij of zij aan trekt in het bad.

;)

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

dit vind ik niet, iedereen moet dragen waar mn zich goed in voelt, ik vind een bikini mooier, ook bij een maatje meer, mn hoeft zich toch niet te schamen? zolang mn er maar verzorgt uitziet

wel vind ik dat er een badpak voor mannen uitgevonden moet worden,sommigen zien er echt vies en onverzorgd uit met hun strakke speedo zwembroekje waar hun ballen bijna uithangen jakkes :D

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Waarom moeten dikke mensen perse een badpak aan omdat een ander het niet mooi vind om te zien?

Dan kijk je toch lekker de andere kant op heb je er ook geen last van

15. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Als vrouwen zich er prettig in vinden waarom niet :( Ieder moet doen waar zij het zich het prettigst in voelt!

16. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Heb zelf geen maatje teveel, maar wel een flubberbuik overgehouden aan de zwangerschappen Ook is mn taille verdwenen. Ik schafte dus een tankini aan, voelde me daar net wat bedekter in. Maar ontdekte dat er zoveel vrouwen in bikini rondliepen die echt wel iets meer buikvet hebben dan ik! Dat buikje zie je in badpak of tankini ook wel. Sterker nog: eigenlijk voel ik me in tankini veel meer een vrouw "met een flubberbuik" dan gewoon in bikini!
    Kortom: de tankini in de wilgen gehangen en deze zomer weer gewoon in bikini!! (maar wel een nette beugel bikini met slip en geen kleine driehoekjes met halve string bij wijze van ;))

17. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,288
    263
    83
    Vind ik ook ik heb ook een maatje meer en een plofbuik.. of noem je dat muffin buik haha.... vorige jaar op vakantie toch in bikini gegaan stel je voor 40 graden en dan een badpak pfffff nee dan kijken mensen maar een andere kant op als ze mij niet willen zien !!!!! ik weet nog niet wat ik dit jaar doe...

18. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

Aug 27, 2012
    1,071
    0
    36
    Oww Sila24 doe alsjeblieft normaal, het is echt geen gezicht om je zo af te laten gaan....:)

Maar even ontopic. Ik draag hier altijd een tankini. Heb een erg lang bovenlichaam dus badpakken zitten vaak als model "borat"

19. knap

knap Niet meer actief

Trouwens al zou ik een bikini willen dragen in mijn borsten maat bestaat er denk niet eens een bikini in mijn maat en dat staat denk ook echt niet met mijn voorgevel. Buiten mijn flubberbuik om haha.:D

20. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik draag met mijn blubberbuikje en maat 42 gewoon een bikini hoor.
    Ik voel mij niet prettig in badpak, daar krijg je van die dikke bovenbenen van.

Share This Page