wat heb je hier toch slimme meiden zitten hahah zo erg dat ik me dom voel want snap er niks van zegt dat iets over dat ze de uitkering mag houden of is dat een heel ander verhaal?
Nee, dit heeft niets te maken met of ze de uitkering mag houden. Sterker nog, het eerste artikel zegt dat als ze de uitkering onterecht houdt de gemeente dit in ieder geval nooit kan verhalen op de verzekeraar. Dus het is goed dat je moeder (of in ieder geval haar advocaat) dit goed uitzoekt met de gemeente en een uitspraak van de gemeente over haar uitkering bij voorkeur op schrift krijgt. Oh en trouwens, voel je niet dom Ik krijg dit soort teksten dagelijks onder ogen en dan leer je ze wel lezen, maar soms maken ze er ook wel een wedstrijdje onleesbaar van
VraG me dan af hoeveel geld dat is, kan ze der b.v een jaar van leven of 10 jaar ? Kan ze het ook niet op wen andere rekening laten storten? Maja aan de andere kant is dat natuurlijk ook weer fraude... Tis een moeilijke sitatie maar idd wat de dames hier ook zeggen eigenlijk is dat geld wat ze zou krijgen als ze ook zou werken
Idd zijn gezicht valt mee, mede dankzij mijn oudste broer die hem toendertijd optijd heeft kunnen redden. Maar voor de rest is vanaf zijn kaken tot heupen verbrand (80 procent) van zijn lichaam dus. En 1 hand is nog net zo klein geleven als toen hij 8 jaar was, en zijn vingers van die hand, zijn helemaal krom gegroeid. Dus hij heeft 1 goeie hand maar. Weet niet of ze hem daar ook op afkeuren. Maar het is idd heel onfatsoenlijk idd van die mensen. Mijn broer is gelukkig idd geen opgever, altijd positief ingesteld geweest!
Je kan een andere rekening alleen op je eigen naam openen dus daar zijn ze zo achter. Laat ze het op de rekening van jou storten of iemand anders storten dan is die persoon de eigenaar en moet er belasting over betaald worden.