Indalen of toch niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ess85, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Hoi,

Hier het zoveelste onderwerp over indalen haha.
    Ik heb sinds vandaag wat last van m'n vagina/liezen en een zeurende pijn onderin m'n buik en bij m'n bekken.
    Ook voel ik haar vandaag minder bewegen, ook wat minder hard zeg maar. En als ze wel beweegt dan is het voornamelijk onderin.

Zou dit indalen zijn of komt het gewoon van de bekkeninstabiliteit? Want daar heb ik ook veel pijn in m'n liezen door. Of misschien is het wel bandenpijn.

Ik weet wel dat ik bij mn vorige zwangerschap heel veel pijn heb gehad met indalen, maar weet niet meer precies wat ik nou voelde.

2. angela87

angela87 Actief lid

13 mei 2011
    138
    0
    0
    thuis mama
    Deventer
    ik heb hier ook last van en bij mijn komt het door de BI
    erg vervelend ik ben nu 33+2 en de beeb is nog niet ingedaald
    en heb de zelfde klachten.

ze zeggen toch dat het bij een 2de langer kan duren met indalen??

3. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ik heb er ook last van maar bij mij was t wel het indalen.
    Maar nu moet ik wel zeggen dat ik naast de klachten die jij omschrijft ook pijnlijke harde buiken had.
    Mn buik was knoerthard vooral boven mn navel en boven mn navel deed t ook zeer.
    Ik voelde mn meisje ook een even minder maar dat is nu weer goed.
    Nu voel ik t heeeel goed onderin mijn buik als ze de hik heeft en de verloskundige gaf aan dat t inderdaad indalingsweeen waren.

4. avd

avd Lid

14 jan 2011
    56
    0
    0
    Ik ben nu ook 32 weken en 4 dagen zwanger van mijn 2e.
    Hij is ook al 2 weken geleden ingedaald en had er ook zo'n last van af en toe nog en elke dag veranderd mijn buik hij gaat lager hangen.
    Mijn 1ste is nooit ingedaald en mijn 2e dus al vroeg dus een 2e hoeft niet altijd later in te dalen dan je eerste;)

5. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Dus jullie herkennen de klachten wel. Ik heb er vandaag ook nog last van. Ook een soort gevoel alsof je ongesteld moet worden. En had gisteravond ook last van harde steken onderin m'n buik.

Mijn eerste was ook al heel vroeg ingedaald. Maar hoor het over 1,5 week wel of ze is ingedaald.. Duurt nu weer zo lang dan he haha. Wil het dan gelijk weten ;)

Deel Deze Pagina