dag dames...ik weet ff niet meer wat ik moet doen.... ik ben nu 34 weken zwanger ons meisje is al ingedaald en misschien (heb ik t idee dat ze de afgelopen dagen nog wat verder is gezakt) maar nu heb ik sinds 2 dagen zo ontzettend veel pijn bij mn schaambot en liezen ik kan bijna niet lopen want dat doet erg veel pijn en t lijkt net of haar hoofdje al tussen mn benen hangt... heb in me vagina ook een soort gevoel dat ik steeds me spieren aan moet spannen. als ik lig doet t ook erg pijn ik lig al weken met een kussen tussen me benen,draaien lukt me bijna niet meer in bed. heb ook weer veel harde buiken de afgelopen 3 dagen..... traplopen is ook zeer pijnlijk ga nu voetje voor voetje. ik moet ook zeggen dat ik me hele zwangerschap een zeer gevoelige baarmoeder heb,waar helaas niks aan te doen is. wie heeft dit ook gehad en hoort dit bij de verweking?bekken instabiliteit was t een paar weken geleden niet ik loop ook bij de fysio. ik hoop op goed bericht want zit echt even met me handen in t haar ik wil me eigen niet aanstellen maar dit is echt niet te houden
Wat vervelend zeg! Ten eerste je stelt je niet aan!! Hij klinkt bij mij toch als je bekken. Ik loop al ruim 2 jaar bij een bekkentherapeut ivm bekkeninstabiliteit met mijn eerste zwangerschap. Probeer het rustig aan te doen.Zitten, lopen, liggen afwisselen en zo min mogelijk trap lopen.
Ik denk toch dat het je bekken is. Loop je bij een bekkenfysio? Ik heb dezelfde klachten en die komen toch echt van mijn bekken. Probeer zo min mogelijk te tillen, niet stofzuigen, zo min mogelijk traplopen, niet met benen obver elkaar zitten, en zo nog meer. Maar goed een bekkenfysio kan je meer tips geven.
ja ik zei vanmorgen al tegen me mannetje miss is t toch wel een beetje bekken pijn...ja ik moet donderdag weer naar therapie hopen dat t dan minder is en ik vraag dan ook tips... ik merk wel als ik net uit bed kom en in bed lig t heel erg is en ik heb nu even wat rond gelopen in huis en dan trekt t ietsje weg t is iets dragelijker zeg maar.. bedankt meiden ik wacht op nog meer tips