nee ik was niet zwanger negatief.. maar ben nog steeds niet ongesteld dus denk dat van de week nog maar x ga testen omdat nog rare klachten heb
Ja ik Ik had dit een aantal cyclussen lang na de mk Edit; onee ik had het rond mijn eisprong Hier is ook meerdere malen een eisprong vast gesteld aan de hand v 1 echo hoor
Ik heb er nu zo op en af nog steeds last van. Volgens de gyn hoort een menstruatie na een ma/mk ruimer te zijn dus dit is geen menstruatie
Kan ook spotting zijn. Je hebt pas een mk gehad, hier kan je hormoonhuishouding van in de war raken waardoor je meer kans op spotting hebt. Neem rustig de tijd om te herstellen van je mk. Ik zie alleen maar dat je het hebt over zo snel mogelijk weer te beginnen. Het lijkt zelfs krampachtig hoe je ermee bezig bent. Geef je lijf de tijd te herstellen, en probeer te stoppen met roken. En dan kun je er weer volledig voor gaan. De natuur laat zich niet forceren.
Daar heb je volledig gelijk in Vandaag hebben mijn vriend en ik de huur overeenkomst getekend, en dinsdag krijgen wij de sleutels van het huis