Hallo, Wie heeft ervaring met het uitwassen van de bekleding van de Easy Walker Sky? Volgens de gebruiksaanwijzing kan het op 30 graden in de wasmachine gewassen worden. Maar krijg je de bekleding daarna weer makkelijk op de juiste plek van de kinderwagen en de buggy? Of is het verstandiger om de vieze plekken gewoon met een doekje schoon te maken, zonder de bekleding er helemaal af te halen? Groetjes, Hanna
Ik lees mee, wil die van mij ook wassen... Is wel een duo maar goed zal wel hetzelfde zijn.. dus ik zou ook graag tips willen netzoals TS....
Nou, ik heb ondertussen de bekleding van de wandelwagenbak eraf gehaald en in de wasmachine gedaan (30 graden, fijne was). Dat lijkt goed te zijn gegaan. Ligt nu nog op het wasrek te drogen. Nu hopen dat ik het net zo makkelijk weer op de wandelwagenbak krijg als dat het eraf ging!
Ja! Gewoon het klitteband weer vastklitten! De kap zit aan de voorkant vast met een rits, om die zwarte beugel heen. Dat was een beetje lastig, want dat zit goed strak, maar uiteindelijk kreeg ik dat ook weer in de originele staat! Dus de baby kan straks weer in een schone wandelwagen liggen! Nu heb ik ook de bekleding van de buggy uitgewassen. Je moet dan wel even goed kijken en de versteviging van de rugleuning, de zitting en daaronder er even uit halen. Ik denk niet dat dat in de wasmachine kan. De bekleding ligt nu te drogen op het wasrek, dus weet nog niet of ik die verstevigingen er weer goed in krijg. Maar dat denk ik wel. De kap van de buggy heb ik niet uitgewassen. Omdat ik de stof niet los krijg van de beugels. Dan moet je iets losschroeven wat ik niet gedaan heb. En ook het zwarte mandje onderaan de wandelwagen/buggy heb ik niet in de wasmachine gedaan. Daar zit aan de onderkant ook zo'n versteviging en ik weet niet hoe ik die er uit moet halen. Succes met het uitwassen! Ik heb trouwens op 30 graden gewassen en dan op 'fijne was'. En 900 touren centrifugeren.
Super bedankt voor de tips, ga het deze week doen.. wel fijn ik vroeg me idd al af op hoeveel toeren ik het dan zou doen, ik hou dan idd gewoon aan wat jij ook gedaan hebt. Ik denk wel dat ik lang bezig ben, ik heb een duo wagen dus t zal wel even duren haha met het wassen en drogen, maar gaat vast goed komen. Bedankt voor de tips!