De titel zegt het al, Ik krijg er zelfs hoofdpijn van pff, heb alles al na gekeken maar kan helemaal niets vinden, mn man die ruikt niets zegt hij echt zo vreemd! Heb zelfs lopen googlen voor een gaslek, maar daar word je ook niet wijzer van, hoe kan je zoiets merken? Ik word zo langzamerhand een beetje paranoïde denk ik
Klinkt wel een beetje gevaarlijk, stel dat het inderdaad een gaslek is... Ik zou nu gewoon even voor een nachtje de gaskraan dichtdraaien. Als je het daarna niet meer ruikt, dan kan het dat zijn.
waar rare luchtjes vandaan kunnen komen. De afvoer van je koelkast... Je afvoer van de spoelbak (vooral met warm weer) de wc afvoer de gasketel of een gaslek idd. Verder mogelijk een dood dier in de kruipruimte... Of iets wat je ergens bent vergeten en wat kan bederven. Dat zijn de dingen die in mij opkomen...alles al gechecked? Gaslek, moet te ruiken zijn eigenlijk, dat is zo een specifieke geur. De ketel kan ook een aparte geur geven die je dus niet altijd heel specifiek vind...kijk of je waakvlam aan is!!
Zet zowiezo een luikje open. Gas ruik je inderdaad. Daar is namelijk een geurstof aan toegevoegd. Staat erbuiten iets in brand? vuurkorf bbq ofzo bij de buren... Heb je bloemen op vaas staan? die kunnen ook een bepaalde vieze geur hebben.
Het gas hebben we al uit gezet! Krijg het er helemaal warm van, en hoofdpijn, echt ook een heel naar luchtje, er licht niks te bederven heb echt al alles na gekeken. Kruipruimte hebben wij niet heb een bovenwoning. Vind het ook erg raar dat mn man niks ruikt, ben ik soms gek hahaha Pfff
Misschien je afvoerputje in douche / toilet / keuken? Heb je een schoon t-shirt aan? Eh... de rest was allemaal al genoemd...
Jaaaaah dat was het, heb mn onderbroek al de hele week aan haha! Nee zonder gek heid.. Heb net alles weer na gekeken, en echt niks gevonden. Ik ga maar eens na bed denk ik, morgen weer vroeg werken, het gas staat in ieder geval uit zodat we niet de lucht in vliegen vanacht haha! Heb wel alle ramen op een kier gezet , hopen dat die nare lucht morgen weg is!
mijn kat had eens een stuk rauw kip uit de vuilnisbak gejat zonder dat dat merkte...dat lag een paar dagen onder de bank...we gingen werkelijk over ons nek... hahahahaha
Het kan ook gewoon aan je zwangerschap liggen, dan ben je nu eenmaal wat gevoeliger voor luchtjes. Maar... de laatste keer dat wij een raar luchtje hadden, bleken we kortsluiting te hebben in een stopcontact. Het duurde een week of twee voordat we erachter waren waar die vieze lucht toch vandaan kwam. Toen was de stekker in dat contact al voor een flink deel weggesmolten. Mijn man trok hem eruit en dat ding was gewoon kauwgom te geworden. Toen we de stroomdraad uit de muur hadden gehaald, bleek dat al zeker 8 cm van de isolatie rondom de koperdraden gesmolten of zwart was. Wij hebben echt geluk gehad dat we geen brand hebben gehad! Dus controleer voor de zekerheid ook even alle stopcontacten in stekkers in de kamer waar je zo'n vies luchtje hebt!
vriend zecht CO krijg je hoofdpijn van je kan het niet echt ruiken maar sommige mensen merken het en "ruiken het vanwege de andere samenstelling van de lucht. kun je alle ramen een openzetten?
een gaslek kun je ook horen en dat had je man wel geroken. gas ruik je van zichzelf niet er zit speciaal een vreselijk vies geurtje aan zodat je het wel ruikt of je nu wil of niet. ik denk eerder aan iets als CO ofzo. er wordt dan niet genoeg geventileerd als alles dicht is zeg maar. het staat er een beetje krom maar ik hoop dat je het toch snapt. kortsluiting ruikt inderdaad ook zo lekker ranzig. evenals schimmel trouwens. hoe dan ook wat het ook is je zal toch ff grondig je huis door moeten.
Het kan idd ook CO2zijn. Koolstofmonoxide dus. Dat is geurloos en je krijgt er hoofdpijn van. Heeeel gevaarlijk, als je meer last krijgt, weg wezen daar en ff bellen naar HAP ofzo. Iig de ramen open voor de zekerheid. Ook als je vriend ineens last krijg, weg wezen daar. Je kan er dood aan gaan..om ff serieus te wezen dan. Maar het kan ook niks zijn hoor, wie weet ben je zwanger Ik hoop het voor je.
zorgen dat je met je raam open slaapt. Verder wordt je van CO2 ook misselijk, krijg je een rood gelaat, en wordt je duizelig.
Mn mannetje is vandaag thuis gebleven, en heeft alles vanmorgen nog eens goed na gekeken. Er lag achter de gasfornuis een stuk vlees.. En ik denk dat dat er al een poos lag..GETVERRR wij zijn smerig zeg bah! Wel raar dat we het nu pas roken! Ben jammer genoeg nog steeds niet zwanger indd.
Oh baaaaaaaaaahhhhhh!!! Nee joh, je bent niet vies, dat kan toch gebeuren??? Gelukkig heb je de oorzaak gevonden én je weet iig dat er niks mis is met je reukvermogen . (Gelukkig lag het niet aan je onderbroek die je al een week aanhad )
hihi nou fijn dat je het toch gevonden hebt! Zo had ik een keer...wat een vreemd luchtje toch...kattenbak vuilnisbak enz enz verschoond...nog! Bleek ik onder in een kastje een zak met brood neer te hebben gelegd voor de eendjes en die was dus niet meer bruin maar liep bijnaaa weg!!