Kan iemand mij helpen met kleine foto's?

Discussie in 'De lounge' gestart door Loe, 22 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Een week of drie terug stond er in de supermarkt een fotograaf. Hier hebben we wat foto's laten maken van onze zoon. De fot's kon je vandaag uitzoeken. Ik heb er maar drie genomen want ze waren peperduur!! 16 en 22 euro voor iets van 13x18 formaat.Nu heb ik nog een heel aantal kleintjes (68kb, 200x300 pixels) kunnen kopieren, maar is er iemand die weet hoe je deze foto's toch iets kan vergroten om er bijv. een 20x20 canvas van te maken met voldoende resolutie en dpi?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Een foto van 86kb kun je helaas echt geen Canvas van maken, dan kun je de pixels van meters ver tellen. Een 10x15 foto zal niet eens gaan in goede kwaliteit :(

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

haha nee dat gaat niet.. da zal het wl heel makkelijk zijn voor klanten
    dus helaas niets aan..

ps kan me er zeer kwaad om maken.. mensen onderschatten het werk wat je eraan hebt..

al moet ik wel toegeven dat het belachelijk duur is bij supermarkten en het zeker goedkoper kan.. en aangezien dat er niets bewerkt wordt vind ik dat je beter naar een betere hobbyfotograaf kan gaan.

4. Loe

Loe Niet meer actief

he balen. Ik heb twee foto's een stuk groter, 96 dpi, die heb ik ingescand. Dat is wel voldoende toch?

5. Loe

Loe Niet meer actief

ik zal m plaatsen zo gave foto!

6. mamavanwilliam

mamavanwilliam Actief lid

15 jun 2012
    304
    0
    0
    NULL
    goeree-overflakkee
    inderdaad gaaf! wat een schatje...