luxe kindvriendelijke bungalowpark omg breda/rotterdam/tilburg

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door aimee83, 28 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Hallo,

Wij wonen niet in nederland en zijn van plan in januari een weekje naar nederland te komen.

Ik heb gekeken naar de katjeskelder, maar de inrichting is mij helaas wat te oud. Ik zou liever naar wat luxere/nieuwere park gaan. Bv landal bartje, maar dat ligt weer te ver weg.

Ook heb ik gekeken naar het park van de beekse bergen, lijkt me super, maar volgens mij is die dicht in januari?

Alle tips welkom!

omg breda/rotterdam
    mag uitwijden naar heel noord brabant, richting nijmegen.

thx!

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Landal vennenbos

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Efteling Bosrijk :) !

Beekse bergen lijkt me ook niet zo interessant in de winter eerlijk gezegd áls die al open is ja.

4. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Dank je,

Ik ga de tips even checken:)

Is de efteling bosrijk al leuk voor kinderen van 2 en 4?

5. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Katjeskelder zou ik niet doen. We wonen er in de buurt en gaan daar wel eens naar de speeltuin. Park zelf is oud en vies. Het zwembad zijn we ook wel eens geweest en die is echt heel klein.

Vennenbos is leuk maar wel oude huisjes. Ik weet alleen niet of er in januari veel kinderanimatie is. Ze hebben daar wel een indoorspeelpardijsje en kinderboerderij en leuk zwembad. Vlakbij het vennenbos in dezelfde straat zit ook nog een indoorspeelparadijs. Die is ook leuk.

Efteling zelf is ook leuk. Bosrijk geen ervaring mee. Ze gaan ook nog iets nieuws bouwen daarbij, maar weet niet wanneer dat dat klaar is.

De BeekseBergen is ook best leuk. Er staat op de site dat ze het hele jaar open zijn. maar de openingstijden zijn denk ik nog niet bekend. Wij gaan er deze week naar toe. Je hebt ook nog speelland maar dat is buiten met water en dat is geloof ik dicht in de winter.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik vind van wel - het zwembad is niet zo groot, maar juist als ze klein zijn prima. Klaas Vaak is bijzonder. De huisjes zijn ook wel ingericht op kleintjes.. en alles is natuurlijk nog vrij nieuw..
    maar misschien zijn er meer mensen met ervaringen. Je brengt natuurlijk heel wat tijd door in de efteling ook :) en dat is sowieso geweldig. Ook in de winter.

7. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik dacht ook aan Landal Vennenbos. Maar misschien ook een minder traditioneel park, zoals Landal Strand Resort Ouddorp Duin, dat is op iets van drie kwartier rijden van Rotterdam en een uur van Breda, is dat teveel? Centerparcs heeft daar ook een park.
    Of, niet echt een bungalowpark, maar toch: Landal Beach Villa's Hoek van Holland, dat is ook erg netjes.

Wat ik verder vind op Google:
    Centerparcs Port Zélande
    (Roompot) Zuytland Buiten
    (Roompot) Cape Helius
    (Roompot) Duynparc De Heeren van 's Gravensande
    (Roompot) De Koornmolen
    Landal Amerongse Berg (te noordelijk?)
    Landal Duc de Brabant (te zuidelijk?)
    (Roompot) Villapark Panjevaart (te zuidelijk?)
    Centerparcs de Kempervennen (te zuidelijk?)

8. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Molenheide in belgie is echt een aanrader, maar weetniet zo vanbuiten hoe vet het van Breda is.

De huisjes zijn heeel erg netjes, luxe en nog heel nieuw. Echt met een luxe keuken met vaatwasser.

Leuk zwembad voor kindjes, en een heel grote indoor speeltuin.

9. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
  10. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Molenheide is inderdaad super, maar wel wat verder. Vennenbos niet doen, sommige huisjes daar zijn echt vies en oud. Ik zou efteling kiezen.

11. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Met een grote ja, De Efteling. Wij wonen er vlakbij en zelfs wij kiezen er voor om daar te slapen af en toe met de kids.
    Het is zoooo leuk. De huisjes zijn mooi, leuk ingericht, klaas vaak vertelt verhaaltjes voor t slapen, de winter efteling is ook erg leuk!
    Er is een restaurant in Bosrijk dat zelfs pizza's en pasta's bij je huisje (gratis) bezorgd!
    Wij vinden het er altijd heerlijk, het is wel duur, maar dat is center parcs ook.

Deel Deze Pagina