ik ben nu vandaag precies 40 weken zwanger maar heb tot nu toe eigenlijk helemaal nergens last van gehad.. met 38 weken af en toe wel eens een krampje en een harde buik maar verder helemaal niks. is dit heel normaal? en zijn er meer meiden die van tevoren eigenlijk geen last hadden van voorweeen enzo? Ik begin het me nu wel eens af te vragen omdat het zo verschrikkelijk rustig blijft in mn lijf. De kleine beweegt wel genoeg enzo maar ik hoor allemaal verhalen over voorweeen, verlies slijmprop enzo.. dus begon me af te vragen of dit dan normaal was alvast bedankt,
Ben ook bijna 40 weken zwanger en tot nu toe nog niet echt voorweeën gehad. Af en toe wel wat krampen ofzo maar niks regelmatigs helaas.(ja wel 1x toen ik 38 weken was ongeveer een half uurtje) Maar bij mijn zoon heb ik ook nooit echte voorweeën gehad en met 39.4 weken kreeg ik rond 19uur harde buiken (niet pijnlijk) die langzaam overgingen in regelmatige wel pijnlijke harde buiken. Om 00.05uur brak mijn water en toen begonnen de echte pijnlijke weeën en om 6.54uur is mijn zoon geboren. Dus toen was het ook heel plotseling in principe...
ja, bij allebei mijn jongens ben ik zonder de symptomen over de 40 weken heen gegaan. de eerste kwam bij 41 w+ 3, en de jongste bij 40w + 5. joyce
Ook ik heb geen symptomen gehad. Pas 4 uur voor de geboorte kwamen er symptomen (alleen lichte druk) en 2 uur voor de geboorte kwam alles tegelijk.
Ja hoor, ken ik ook aan 40 weken niks, geen harde buiken, geen drukgevoel, geen ingedaald kindje, geen voorweeen, slijmprop niet verloren, water niet gebroken dacht dat het eeuwig zou blijven zitten! aan 41 weken nog steeds niks en de nacht van 41+ 1 op 41 + 2 wakker geworden van buikpijn (dacht eerst nog omdat ik zo dringend moest plaseen) dan in slaap gevallen en om 4 uur wakker door rugpijn (erge rugpijn) ben die dag om 15.20 uur bevallen van mijn zoontje xxx en dan, aan 41 weken en 1 dag
Jups, hier ook.. Nergens last van (behalve een dikke buik), kleine niet eens ingedaald, geen voorweeen, zelden een harde buik. En dat met 41 weken. Ik zei die dag nog dat het nog wel weken zou gaan duren. De dag erna had ik de kleine in mijn armen..
Ik merk vrij weinig ( 41, 1 nu) wel te pas en onpas vandaag hare buik.. maar ik wacht maar rustig af hoor.. Voel de kleine nog lekker gymen.. dinsdag weer naar de gyn. en dan zal t wel op inleiden uitdraaien vrees ik..
hihi bij mijn oudste heb ik geen enkel voorteken gehad, geen harde buik, geen wee, geen kramp. Met 41 weken kreeg ik te horen dat ik de volgende dag ingeleid zou worden vanwege verminderd vruchtwater. Dus naar huis gegaan en ingesteld op de volgende dag. Die avond rond half 8 kwam de eerste wee welke toen neit meer ophielden. Ik had een aanhoudende weeenstorm waarbij ik binnen een half uur/drie kwartier ineens 6 cm ontsluiting had. En als je me dat een uur eerder had verteld had ik echt gelachen (Toen niet meer....)
40,1 en niks geen voorwerk of wat dan ook. Maar vorige keer ook niet gehad en toen kwam kind met 40,4
Hier bevallen met 41w 2 dagen en ook geen voortekenen gehad Werd om half 7 wakker en zei tegen m'n man, weer geen weeën he? En nog geen half uur later lag ik niet meer lekker en ben ik eruit gegaan, omdat ik wat krampjes kreeg. s Avonds om half 12 is Jildou geboren !!