Ben benieuwd voordat ik me opgeef, wat dit is... Heeft iemand ervaring hiermee? Ik hoor het erg graag.
Heb deze site nog nooit eerder gezien. Er staat 'tot 1 jaar gratis luiers*' Dat sterretje bevalt mij niet. Nergens kun je de voorwaarden bekijken en 't enige wat je moet doen is je gegevens invullen.. 'Tot 1 Jaar gratis luiers vul snel uw gegevens in en wij bellen u op.' Ik weet 't niet... Ik lees een mee
Ik kan me vergissen, maar volgens mij zit er een verzekering aan vast, als je die dan afsluit, krijg je gratis luiers.
Ja klopt, bij het topic gratis en aanbiedingen was er iemand die er een onderwerp over startte! Zij werkte zelf volgens mij bij dat spul! Dus net doen of ze hier meekletst en dan reclame maken... Sneu eigenlijk...
De eigenaar van dat bedrijf is R. Kok, en diegene die dat topic starte heette ook Kok. Toeval?!? http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,, ... 9&zoek.y=5 Dit vond ik op google.
Ok, fijn meiden dan snap ik het tenminste. ik geloof ook nooit zo in gratis dingen, tesamen met het invullen van gegevens en geen voorwaarden. Daarom vroeg ik het dus hier. Ik blijf het nog even volgen hier.. Maar ik ga natuurlijk geen verzekering afsluiten! Bedankt !
Heb even gezocht bij gratis en aanbiedingen en het toppic teruggevonden. Het gaat dus om een spaarplan dat je af moet sluiten, enz en op basis van provisie kun je dan meer luiers krijgen.. Mijn vraag is dus beantwoord. Toppic kan een slotje op!