Wie heeft ervaring met xenical?

Discussie in 'De lounge' gestart door wonder111, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonder111

wonder111 Actief lid

17 feb 2012
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Xenical zorgt ervoor dat er minder vet wordt opgeslagen in het lichaam. het is voor om af te vallen. maar wat ik me afvraag de vet die je al hebt gaat het dan ook weg ? ik hoor graag jullie ervaringen

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

3. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik, en ik vond het vreselijk. Denk je stiekem een windje te laten, loopt er dus gewoon oranje vet uit. Het is ranzig en ik moest met maandverband lopen, zodat ik niet oranje door mijn kleding lekte. Ja, het doet wat het zegt, en je moet gewoon zo strak mogenlijk eten. Maar wat eruit komt als je te vettig eet...gatver. En je krijgt je wc pot niet snel schoon, blijven boenen.

Het is echt heel ranzig!

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ik heb het ook gebruikt! ben er heel snel mee gestopt! (heb een windje gelaten op een net nieuwe lederen stoel van des bouvrie en daar zit dus nu een plek in die er niet uit te krijgen is..._

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

omg daar heb ik eens iets over gezien op tv... die mvr had een kast vol met nieuwe onderbroeken idd omdat het niet meer schoon te krijgen was...

sorry ik heb echt in me broek gepist van het lachen toen:):) solly...

6. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ja joh, die vlekken krijg je er echt never nooit meer uit!
    En ondanks dat je denkt... Mwah ik weet wat het effect is en mij gebeurd niks! Dus echt wel!

7. wonder111

wonder111 Actief lid

17 feb 2012
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    maar vielen jullie ook af?

8. Loe

Loe Niet meer actief

'ja geprobeerd. zelfde als hierboven beschreven. Zit muurvast, dat oranje in de wc......... niet doen, het helpt niet.

9. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hier ook ervaring (waar niet mee qua afvallen haha). En zelfde ervaringen als boven, ellende joh.

Ja je valt er wel van af, maar tegen een hoge prijs. Je lichaam gaat dingen doen die het niet hoort te doen :) En het is tijdelijk, dus heeft totaal geen nut. Afblijven van die troep dus :(

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    gewoon gezond eten en veel bewegen alleen daardoor kan je blijvend afvallen!!

als pillen zo goed werkten dat werden mensen ook niet geopereerd voor hun gewicht

Deel Deze Pagina