Pff ik weet even niet wat ik moet doen. Zou net een taart bij de Hema bestellen voor me kleine meid haar verjaardag morgen. Staat er dat ie pas de 23e geleverd kan worden, terwijl ik altijd een dag vantevoren kon bestellen. Nu weet ik dus even niet wat ik moet. Ik heb zelf de middelen op t moment niet allemaal om een taart voor me meisje te maken. Ik maak zelf namelijk ook taarten, maar al mijn spullen heb ik weggedaan omdat er zoveel tijd in ging zitten. Kan geen taart bij de hema bestellen voor haar. Geen leuke taart, wat moet ik nu????
Is dat er 1 met foto dan? oor zover ik weet is die altijd een paar dagen later pas leverbaar. Hier wilde ik die bestellen afgelopen juni en besteld juli en beide een aantal dagen later pas leverbaar.
Even bellen, of gewoon een lekkere taart halen bij de hema en dan zelf opleuken met wat frutsels... Gekleurde hageltjes, glitter, een rolletje fondant / marsepein kan je zo bij de supermarkt (of hema zelf) kopen!
Dat is balen! Volgens mij is het altijd zo dat een persoonlijke taart met bijv. een foto wat langer duurt.. Misschien dat je zelf een kwarktaart kunt maken.. heb je niet al teveel spullen bij nodig en is snel klaar! Ik weet niet hoe oud je dochter is maar misschien dat ze je erbij kunt helpen? Haal dan bijv. de prinsessenversiering van dr oetker en laat je dochter zelf haar taart versieren leuke kaarsjes erop en klaar!
bakker bellen en anders naar de appie. kant en klare bodems halen, vullen met slagroom/kwark en banketbakkersroom(ofzo). Slagroom + klopfix Aan buitenkant en aan de zijkant met die roze/paarse hartjes en met decoratie stift of u8it eetpapier geknipte letters en plaatjes versieren.
Nee is geen foto taart, gewoon een normale kindertaart. Die kon ik altijd bestellen een dag vantevoren en nu ineens niet meer. Ik heb al gebeld maar ze kunnen niks doen.....Dus ik moet nu wat anders gaan verzinnen helaas....Pff had ik het nu gister maar gedaan!
een kwarktaart is zo gemaakt hoor, erg makkelijk, en leuk te versieren morgen. beetje slagroom, chocolade(hagelslag) fruit.
Ik heb nog taartenbiscuit mix dus ga vanavond maar een taartbodem maken, en die vullen met brownie toetje, en dan een slagroomtaart er van maken, en dan leuke strooisel erop. Heb hier nog een doosje met strooisel zie ik. Pfffffff gered hihi.......Kan ik morgen die slagroomtaart beter maken, of vanavond al en dan in de koelkast zetten voor morgen?
Heb je in de winkel zelf besteld? anders een ander filiaal in de buurt? Balen zeg. Konden ze ook vertellen waarom het nu niet meer besteld kon worden? Ik zou dan idd zelf een kwarktaart maken en versieren.
via internet, door de telefoon zeiden ze dat de levertijd 2 dagen is. Ik maak wel een slagroomtaart maken en helemaal versieren dingetjes.....
zelf een taart maken een petit-beurre taart, zeer slecht en ongezond maar extreem lekker en klaar in een half uurtje Maak snel een lekkere en eenvoudige taart: de petit-beurre taart. - Plazilla.com
En niet toevallig een banketbakker in de buurt die je kunt bellen. Doe ik ook altijd en kun je ook gewoon nog 1 dag van te voren bestellen.
waarom wacht je dan op t aller laatste moment? ideeen? ehh naar de bakker, anders Multivlaai of iets. Supermarkt hebben ook wel lekkere taarten soms