Wie heeft ervaring met zulke fopspeentjes?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Fleems, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleems

Fleems Actief lid

May 31, 2011
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb voor ons tweede wondertje op komst HeveaBaby speentjes gekocht! Deze speentjes zijn helemaal uit een stuk van 100% natuurlijk rubber van de hevea boom gemaakt. Ik vond dat erg goed klinken en dus besteld. Nu vraag ik me af of er hier dames zijn die er ervaring mee hebben. Heb ze nog nooit bij een kindje gezien namelijk :p ze zien er ook wel apart uit hoor. Ben super nieuwshierig naar ervaringen.

2. Amy32

Amy32 Bekend lid

Jun 28, 2010
    700
    76
    28
    Geen ervaring mee, maar zou zelf niet een fopspeen gebruiken die niet overal verkrijgbaar is. Stel dat je hem een keertje vergeet of kwijtraakt (onze dochter gooit haar speentje regelmatig uit Maxi cosi of kinderwagen), dan heb je gelijk een probleem.

3. Fleems

Fleems Actief lid

May 31, 2011
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. Ja, daar heb ik nog helemaal niet bij stil gestaan, onze dochter van 2 duimt namelijk alleen maar. Hmm, maar mocht deze speen goed bevallen, zou ik er natuurlijk een paar bij kunnen bestellen. Het lijkt me voor zo'n kleintje juist een hele comfortabele speen, omdat ie zo soepel is helemaal. maarja, een kindje schijnt toch gewoon zelf te bepalen welke hij/zij wil :p

4. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

Apr 25, 2010
    2,998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    idd...hier had ik een hele leuke difrax speen maar die spuugde meneer resoluut uit. En de bibi vond hij helemaal geweldig.
    Maar nu wil hij al een paar weken geen speen meer :p

5. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,069
    3,862
    113
    Ik heb eens in het buitenland een rubberen fopspeen gekocht, aangezien ik geen andere daar kon vinden, maar dat ding ging al heel snel kleven en plakken, was echt vies, elk stofje of prutje bleef er aan zitten en ik kreeg het er helemaal niet afgespoeld. Die heb ik snel weggesmeten. Dat kwam nadat ik hem had uitgekookt, misschien mag dat niet met rubberen spenen ofzo, geen idee, maar goed, wie weet heb jij daar geen last van of moet je ze gewoon op een andere manier schoonmaken.

Share This Page