Fietskar van koopgoedkoop.nl

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Rono, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

2. girl21

girl21 Niet meer actief

weet niet of het verstandig is via deze site te kopen.. google maar een op ervaringen koopgoedkoop.nl... de site staat nou niet bepaald positief aangeschreven..

of het product goed is weet ik niet, wellicht weet iemand anders daar meer over!

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ik zou het NIET doen...
    wij waren vorig jaar opzoek naar een loungeset voor in de tuin.. mijn man kwam op deze site uit en we hadden zoiets van laten we eens gaan kijken want de showroom ligt hier niet ver vandaan...
    daar aangekomen schrokken we ons rot van de kwaliteit van de spullen die daar stonden... dunne kwaliteit en absoluut niet stevig...
    ik was toen ongeveer 57 kilo en was bang om door de stoel te zakken :(
    DUS NIET ALLEEN DE TUINSPULLEN MAAR OOK DE REST VAN DE SPULLEN DIE ER STONDEN WAREN VAN SLECHTE KWALITEIT!! (vogelhuisje, pooltafel, fitness-apparaten enzo)...

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik heb die kar 2e hands gekocht... ben er erg tevreden over, enkel nadeel, je moet je kinderen eruit halen als je hem wilt ombouwen tot wandelwagen... is wel zo gedaan, maar kan dus niet met kids erin..
    verder hebben wij de zijkappen van de wielen verwijderd, omdat ie anders niet door de schuurdeur past.
    hij past ook niet door de achterdeur, maar wel door de voordeur...
    verder vind ik hem super en hebben we er veel plezier van..

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik heb net iets van koopgoedkoop besteld, statieven voor fotoachtergronddoek..

En ergens snap ik het wel wat men zegt over de kwaliteit, maar daarintegen is de prijs er ook naar!

Ik heb dit ding nu voor zon 35 euro binnengekregen (incl verzendkosten dus) en normaal begint de prijs van zoiets bij 90!

Dusja.. dan is het ook idd Goedkoop qua prijs en product.. ;)

6. 4days

4days Niet meer actief

Ik heb erover getwijfeld om op deze site een kar te bestellen, maar heb het niet gedaan. Het risico is me gewoon te groot. Als alles goed gaat heb je het mooi goedkoop, maar zodra er iets niet helemaal goed gaat zit je met de gebakken peren omdat de service echt drie keer niks is... Daar was het me dan toch weer te duur voor. (al kan ik me voorstellen dat je bij 35 euro het risico wel durft te nemen)

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Service was trouwens bij mij verders helemaal prima.. binnen een paar dagen in huis! :)

Deel Deze Pagina