Pijnlijke bekken

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Lovelylonnes, 5 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    In mijn vorige zwangerschap heb ik ongelooflijk last eghad van mn bekken, zo erg dat ik op een gegeven moment nog maar halve dagen mocht werken van mijn fysio omdat ik daarna plat moest.
    Nu ben ik inmiddels nog geen 13 weken zwanger en het begint alweer! Maar heb net intern gesolliciteerd en wil dus nu zeer zeker niet zwak overkomen....

Ik meen me te herinneren dat de tips van vorige keer waren elk uur even op te staan en klein stukje te lopen, niet teveel traplopen en zo min mogelijk tillen.
    Ook heb ik nog een bekkenband liggen thuis maar die vond ik helemaal niet fijn....
    Heeft er nog iemand een andere tip? Naar de fysio gaan lijkt mij namelijk nu geen zin hebben omdat ze me geen nieuws meer kan vertellen....

Thanx alvast

2. allie

allie Lid

4 feb 2011
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb hetzelfde gehad met de 1e zwangerschap, en idd, nu bij deze zwangerschap al heel vroeg pijnlijke bekken. zelfs zwemmen gaat eigenlijk al niet meer. als ik s avonds even op de bank heb gehangen kan ik daarna niet meer overeind komen en fatsoenlijk lopen:(
    ik ga toch volgende week even naar de fysio om te overleggen. Ik heb nog niet zo'n bekkenband dus dat ga ik misschien proberen.

3. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Zelfs zitten gaat al pijn doen nu!
    Heb mn fysio gemaild (ja hip he;)) dus ben erg benieuwd!

4. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik zou als ik jou was een bekkentherapeut zoeken die werk met de methode van cecile rost! ik heb nu nog steeds geen last!! terwijk ik bij mijn zoon ook bijna niet meer kon lopen! als ik nu last heb, doe ik de oefeningen even en is het weer over!!
    ben er echt zooooo blij mee!

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Toch gelijk naar de fysio. Ik heb de vorige keer bi gehad en ook deze zwangerschao begon het alweer vroeg. Ben naar de fysio gegaan, en die heeft tot mijn verbazig echt wonderen verricht, ik werk zelfs nog terwijl mijn werk echt fysiek zwaar is.

Deel Deze Pagina