17 nov mijn spiraal laten verwijderen (KOPER dus geen mirena) Nu ben ik al op dag 33 van mijn cyclus terwijl ik met Koperspiraal 25/26 dagen cyclus had. wie heeft hier nog meer ervaring mee! Hoe lang kan dit duren? er zit geen hormonen in dus heel raar dat het zo raar duurt! 2 testen gehad, beiden negatief wie kan mij meer vertellen hoe het bij jullie is/was! heellastig als je zwanger wil worden. Valt niet te plannen zo! gr
Bij mij bleef mijn cyclus gelijk na het verwijderden van mijn koperspiraaltje. Het aantal dagen dat ik vloeide werd wel minder.
Mijn koperspiraal is afgelopen dinsdag verwijderd (14 dec). Heb cyclussen van ongeveer 29 dagen dus ik ben heel benieuwd. Ik zal je op de hoogte houden als dat nog nodig is?
Mijn ervaring was dat vrij snel.. denk 1e keer een beetje anders... mijn cyclus heel stabiel was!!! Altijd 29 dagen.... Omdat er geen hormonen in de koperspiraal zitten is het vrij snel normaal!!!!
nou, dat dacht ik ook ja, omdat er geen hormonen in zitten, maar inmiddels dag 45 van cyclus! snap er niets van.. straks afspraak bij HA.. ben benieuwd wat ze zeggen..