Hallo! Wij hebben vandaag onze vakantie geboekt en we gaan naar Corfu! Iemand tips? En wie is er al een keer geweest?
Wij zijn er in 2007 geweest, in Ipsos-Pirgi. Het is een mooi eiland en ik zou zo weer terug willen. Maar goed, ik ben helemaal fan van Griekse eilanden Enige tip die ik kan geven: autohuur - zoek met google een autoverhuurbedrijf en probeer dan via de mail een mooie deal te sluiten, als je voor meerdere dagen een auto wil, kun je het al voor ca 25 euro per dag krijgen ipv 45-50 via de reisorganisatie. Groetjes van Kiki
wij zijn 3 of 4 jaar terug in Gouvia (dorpje aan oostkant) geweest. zaten er prima! er is genoeg te doen, en je kunt overal lekker eten. nadeel was dat we helaas allebei verschrikkelijk ziek zijn geworden, maar ondanks dat hebben we een leuke vakantie gehad. wij twijfelden toen erg tussen Gouvia en Paleokastritsa (dorpje aan noordwestkust) en zijn blij dat we P. niet hebben gedaan; daar is weinig te doen en je zit overal heel ver vandaan. aanrader: dagtrip naar Albaniƫ. schitterende dag gehad, die we niet hadden willen missen!
Wij zijn in 2006 naar Corfu geweest, Gouvia was de plaats waar wij zaten. Ons appartement lag een eindje van het strand af, moesten een drukke weg over om in de winkelstraat te komen en op het strand. Dat was iets minder. Verder hebben wij een paar dagen een auto gehuurd, zo kom je op hele mooie plekjes. Corfu was voor ons 1 van de mooiste eilanden (samen met Zakynthos) waar wij zijn geweest. Als ik het me goed herinner is er op Corfu ook zo'n groot zembadcomplex met verschillende glijbanen etc. Hier zijn wij trouwens niet geweest hoor. Waar ga je heen op Corfu?