wij gaan in Juni een midweek naar roompot weerterbergen met mijn gezin en mijn zwager,vrouw en 2 kinderen van dan 1,5 en 3. mijn neefje wordt in die tijd 3 jaar en we willen naar een pretpark met hem. de efteling ligt daar vlakbij, vinden jullie dit een leuk park voor kleine kinderen of kennen jullie nog een ander leuk park wat leuker is voor zulke kleine kindjes? groetjes
Hoi. De Efteling heeft zeker leuke attracties voor die leeftijd oa het sprookjesbos,Carnaval Festival, Droomvlucht etc. Het nadeel van De Efteling vinden wij persoonlijk dat het park zo uitgestrekt is. De attracties liggen nogal ver van elkaar. Een leuk park in de buurt van De Weerterbergen is Toverland in Sevenum. Geschikt ook voor de leeftijd van 3 jaar. Het is ook deels overdekt dus ook bij minder weer kun je er terecht. Fijne vakantie. Groetjes.
Als je nog een extra dagje iets wilt doen met de kids is Kinderpretland in Weert ook erg leuk. Kunnen ze binnen en buiten. Het is maar klein dus helemaal niet te vergelijken met De Efteling of Toverland maar misschien een idee voor een andere dag.
ohw ja leuk.. toverland lijkt me ook heel erg leuk en ook iets goedkoper dan de efteling. lijkt me erg leuk voor die kleintjes! bedankt voor de tips en andere leuke ideeen in de buurt van weert zijn natuurlijk altijd nog welkom