ik heb 11 dagen geleden pregnyl gezet nu krijg ik allemaal rare symptonen en vroeg mij af of dit nog steeds van de pregnyl komt, spierpijn in me buik lage rugpijn, veel plassen groetjes
Ik weet het niet meis, heb hem ooit 1x gehad, paar jaar terug, geen herrinneringen aan. Maar hoop dat het iets positiefs betekent! Nu rennen naar werk!
Het duurt ongeveer 10-12 dagen voordat de Pregnyl uit je lichaam is. In principe zouden de kwaaltjes dus niet meer door de Pregnyl kunnen komen. Hopelijk is het een goed teken. Succes!
Ik lees ff mee.... moet eind deze week waarschijnlijk ook mn pregnyl gan spuiten... afhankelijk van de FM van donderdag.
leentjuh ik heb deze ronde ook veel klachten(misselijk, moe, last van rug en boobs) en de vorige ronde niet dus ja het is moeilijk te zeggen wat het is. En ja de pregnyl zou met 10 tot 14 dagen echt uit je lijf moeten zijn dus laten we nou samen een beetje hopen dat onze lichamen toch een berichtje willen geven
ik heb nu 15 dagen terug mijn pregnyl gekregen en tot op enkele dagen geleden had ik ook nog rare bijwerkingen! Ik had buikpijn op verschillende plaatsen, enorm moe lopen waardoor ik elke vrije minuut in m'n zetel lag, en een gevoel van misselijkheid!
Hoi Leentje, ik had zelfs met 5000Ie nog een posi test na meer dag 10 dgn, dus pregnyl zou nog in je lijf kunnen zitten en dus ook symptomen kunnen geven. Zo moeilijk, maar probeer geduld te hebben.. over een paar dagen weet je pas meer. Succes met wachten!!
hi Leentjuh, ik heb nooit last van m'n borsten richting mijn nod. Maar door het gebruik van pregnyl had ik dat dus wel. En dat begon vaak rond dag 10 na het inspuiten. Dus ik denk dat de symptomen nog wel van de pregnyl kunnen komen. Ben je ondertussen al ongi of heb je misschien posi getest???
haha lief dat je het toch nog vraagt, ik ben helaas ongi geworden en helaas aan het hormoon spuiten maar goed alles voor een wondertje van ons samen