H&M

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Aaaaaah sorry moet even mijn frustratie kwijt (komt niet alleen door H&M, is even de druppel voor me maar aardig irritant;))

Ik heb in april wat artikelen besteld bij H&M. De eerste artikelen (lees 2 jurkjes) zijn geleverd. Nu zal eindelijk het tweede pakketje verstuurd zijn (met weer 2 artikelen). Ik zou hem binnen 4 dagen krijgen. Vandaag keek ik even op de site en er stond idd verzonden. Ik klikte op volg pakketje en er stond: pakketje niet verzonden, bezorgdatum aangepast). Ik keek weer bij H&m op de site en bij de nog geleverde artikelen staat die er niet bij. Ik gelijk gemaild net om te vragen waar mijn pakketje dan is en wanneer ik hem wel kan verwachten. Snap er niks van. Heb ook gemaild dat ik de laatste artikelen nu geanuleerd heb, die zouden pas in juni geleverd worden. Ik zei ze ook dat ze er voor moeten zorgen dat wat op hun site staat wel aanwezig moet zijn of binnen afzienbare tijd. ga toch geen maand/2 maand op een artikel wachten?:xHeb gelijk nog even wat andere klachtjes neergegooid:)

Zo dit ben ik kwijt. Ben benieuwd wat ik hoor ik en wanneer. Iemand die weet hoe snel ze zijn met de mail?

2. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Hmm.. Ik wacht nu ook al een tijdje op een pakketje van de h&m dat al verzonden geweest zou zijn. Ben benieuwd wanneer ik dat ga krijgen. Gelukkig heb ik het nog niet betaald.;)

3. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Dat is dus de rede dat ik er ook niets meer bestel :(

Pas had ik 5 dingen in het winkelwagentje gedaan. Ik keek even mn winkelwagentje na en bleek dat 1 artikel ineens uitverkocht was. De andere 4 konden niet eens tegelijkertijd verzonden worden ivm verschillende levertijden? En inderdaad... op een paar dingen moest ik 3 tot 8 weken wachten!

Ik snap werkelijkwaar niet waarom ze uberhaupt een online winkel hebben.

Zo heeft een collega uiteindelijk 3/4 jaar op een bikini moeten wachten.

4. Ellen291982

Dat is toch raar? Dat je een mail krijgt dat hij verzonden is en dat je hem binnen 4 dagen moet krijgen en dan op de site van TNT leest dat hij niet verzonden is en de bezorgdatum is aangepast. Maar verder niet welke bezorgdatum.
    En dat hoor je dan ook niet van H&M.
    Ze hebben daar de boel zo slecht op orde.
    Snap van mezelf niet dat ik er elke keer weer intrap er weer te bestellen:)
    Ga wel graag in de winkel daar wat kopen. De kleren zijn verder leuk (koop er eigenlijk alleen voor de kinderen)

5. Ellen291982

Nee erg eigenlijk dat ze dat niet eens op orde kunnen houden. Ze verdienen er genoeg aan dus zorgen dat je klanten tevreden zijn lijkt me iets voor op de prioriteitslijst.

waaaat 3/4 jaar:$

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Dat is ook een reden dat ik nooit iets online bij ze bestel. Je krijgt nooit alles tegelijk en er zijn ook artikelen die je pas weken of zelfs maanden later pas geleverd krijgt. Het is daar niet op orde, waarom kunnen andere winkels wel bestelde artikelen vaak een dag later leveren? Dat is duidelijk een aandachtspuntje van H&M ;)

Hopelijk dat jij je spullen heel snel nog! Succes ermee!

7. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Ik had in Februari een folder thuis gehad met kinderkleding.
    Gelijk die middag wat besteld ( een korte broek en shirt/polo)
    Zag gelijk dat de polo een lange levertijd had.. nav dit topic ben ik eens gaan kijken wanneer ik die zou krijgen.
    Is gewoon het shirt weggehaald uit mijn order zeg maar ??? Nou ja heel vreemd zeg.

8. Ellen291982

absoluut! Ik denk dat ik wel kan zeggen dat dit de laatste keer was dat ik online heb besteld.

Ik hoop de laatste 2 artikelen nog te krijgen. We gaan vande week nog wel even kijken neem ik het dan wel mee als het er is.

9. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

de service in de winkel is dus niet alleen slecht maar zo te lezen dus ook op de website ...

Boycot ook gewoon de H&M verschrikkelijk winkel met aso personeel...

10. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi Ellen,

Dit kan wel. Ik heb dat ooit eens gehad bij bol.com. Dan is het vanuit hun magazijn al naar TNT gestuurd (dus bij hun al weg), maar blijft het in het distributiecentrum van TNT hangen. Die geven dit niet door aan het bedrijf wat het pakje verzend. Zo krijg je dus een heel geregel en gedoe. TNT moet dus opsporen waar dat pakketje is gebleven...

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    I love h&m, bestel er bijna elke maand, en heb nooit problemen... echt niet, levering altijd supersnel, en soms heb ik ook dat ik iets bestel waar een datum bij staat, die bestel ik dan gewoon niet, want ik ga inderdaad ook niet 4 weken wachten op een shirtje...

Dus als je spullen besteld waar " op voorraad" bij staat, no problems!

en als je spullen kiest waar een leverdatum bij staat, tja... daar kies je dan zelf voor, er kan natuurlijk altijd iets mis gaan ook met de levering aan H&M waardoor het opgeschort word, het is natuurlijk een bedrijf dat in bijna elk land van de wereld bestaat, en het is spotgoedkoop en dus druk bezocht...

12. Ellen291982

Dat merk ik gelukkig niet zo. We gaan af en toe maar heen zit hier nl niet.
    De kleertjes zijn zo leuk dat ik nog wel naar de winkel blijf gaan.

13. Ellen291982

Dat meen je niet. Pfff dan maar hopen dat hij heel snel weer terecht komt. Dan is TNT dus de boosdoener. Pas ook al een keer. Had ik wat besteld was het naar het verkeerde distributiecentrum gestuurd. Toen hebben ze het niet naar ons doorgstuurd maar weer terug naar de verkoper. Duurde zo nog langer. Hoop dat ze het dan wel weer doorsturen naar ons en niet eerst terug naar H&M.

Maar goed ook al ligt dit aan TNT dan nog andere klachten over H&M (gelukkig anders was het boze mailtje niet terecht geweest naar H&M haha!

14. Ellen291982

Dan idd kies je er zelf voor als dat er al staat als je besteld. Alleen er staat toch echt bij op voorraad en dat verander dan blijkbaar weer. Als er iets niet op voorraad is en er staat bijvoorbeeld dat het eind van die maan nog bezorgd word vind ik dat ook goed. Maar tot nu toe steeds dat het heel laat geleverd word
    Ook bestel ik weleens wat en dan is het opeens toch uitverkocht terwijl er eerst stond op voorraad.En tuurlijk kan er wel eens wat mis gaan. Maar de keren dat ik iets besteld heb gaat er wat mis. Een keer een verkeerd shirt gekregen. Een keer een product niet ontvangen, een keer een product uitverkocht wat toch echt op voorraad was.

Vind wel als je zoiets aanbied dat je dan moet zorgen dat het op orde is. Maakt niet uit in hoeveel landen je zit. Daar hebben ze ook het personeel naar lijkt me dan.

Maar mooi dat het bij jou wel goed gaat. :) Wou dat het bij mij ook zo ging

Ik ga er niet meer bestellen

15. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik bestel Ook altijd dingen die op voorraad zijn. Maar heb inmiddels al een paar keer gehad dat na mijn bestelling de levertijd veranderde. Zo kreeg ik ineens een vergeten pakket zomerkleding toen de zomer voorbij was, was het zelf al helemaal vergeten.

Voor mij ook geen hm meer!

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb eergister ook een bestelling gedaan.
    Alles was op voorraad..Alles zou begin volgende week geleverd worden.
    En nu worden ineens 2 vestjes ook pas over een maand geleverd! Echt heel vreemd.

17. Ellen291982

Zo ging dat bij mij dus ook.

Ik heb in totaal 6 artikelen beseld.
    Vorige maand 2 gehad in 1 pakket
    Deze keer zouden er weer 2 artikelen komen (maand later)
    Volgende maand weer 2 artikelen op 2 verschillende leverdata dus 2 pakketjes (2 maanden later)
    erg toch?
    Heb die laatste 2 maar geanuleerd. Ga daar niet meer op wachten.

18. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Herkenbaar vooral in de uitverkoop.
    Staat er 10 dingen op de pagina klik je ze aan om te bestellen zijn ze er op eens niet meer.
    Ze hebben die site nooit up-to-date volgens mij.

TNT maakt er ook fouten in hoor.
    Wij hadden schoenen besteld bij Dolcis. kregen verkeerde van een ander gezin die hadden toevallig ook onze schoenen.
    Beide stuurden we ze netjes terug maar nooit aangekomen bij Dolcis.
    Uiteindelijk 15 euro kortingsbon gekregen dus had ik de schoenen nog goedkoper maar goed.
    H&M zou ook nooit met een vergoeding komen als iets niet of veel later geleverd word.
    Ga ook alleen maar na de winkels toe.
    Gelukkig komt er binnenkort eentje bij ons in de burut toch Ellen?

19. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met online bestellen daar. In de winkel ook niet trouwens, het personeel is hier wel erg vriendelijk. Op de kinderafdeling dan, want dat is de enige afdeling waar ik kom :D.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier komt gelukkig binnenkort op 15min rijden ook een HM winkel...haal ik mn spul daar wel ipv online.

Deel Deze Pagina