Hallo allemaal.... Hier een hele nieuwsgierige mama... Ik heb met 15 weken een echo gehad waaruit echoscopiste (pretecho) heeft gedacht een jongen te zien.. Nu heb ik deze week de 20 weken echo en blij als ik ben toch al van alles ingeslagen aan jongens kleding... alleen nu heb ik 2 "helderziende/heldervoelende" mensen gesproken die zeiden meteen en zonder twijfel jij krijgt een meid.. Dus ik ben weer aan het theorieën geslagen.. Al geloof ik meer in de foto's, toch benieuwd naar jullie reacties op de foto. Als ik zelf kijk zeg ik ook een jongen, maar als ik vergelijk met andere foto's mis ik naar mijn idee toch iets.. Of het is verstopt.. heel erg bedankt van deze onbedwingbare nieuwsgierige mama
Ik heb vorige week met 16 weken een echo gehad en bij mijn meisje was geen uitsteeksel te zien enkel de eerste verdikking met 3 strepen. Ik zeg jongen.
Dankjullie wel, mijn vriend en ik speculeren er weer op los, alle fora wel gezien van ons jongetje bleek toch een meisje Maar ik denk ook dat de kleertjes toch van pas komen hihi.. Oh wat word ik toch ook gek van mezelf, zullen de hormonen wel zijn
Bedankt hoor ja kan ook eigenlijk niet missen dacht ik zo haha.. Ik zal het donderdag nog wel even laten weten!
Haha ik twijfelde ook zo terwijl mijn echo eigenlijk ook zo duidelijk was. Bij de 20-wekenecho en de groeiecho heeft hij beide keren gelijk de benen wijd voor de camera gegooid en duidelijk nog steeds een jongen. Mijn geslachtsbepaling van 16 weken zag er ongeveer zo uit als jouw echo.
Met 21 weken wederom heel duidelijk een jongen gezien :d Alles gelukkig goed op de echo, alleen een flinke knul, dus mama mag naar het ziekenhuis en controle op suiker... Spannend weer allemaal