ja.. en daar zit je dan met je Date en zijn zoon aan tafel.. ga je het over je borsten hebben, je C cup, en dat je ze wel in je nek moet hebben, want ja? waar moet ik ze laten dan !! bahbah,, die kan het geloof ik nergens anders over hebben dan over dr lichaam !!
WAt een snob inderdaad! Heb me ook groen en geel geërgerd... Mevrouw woont zelf weer thuis bij mama na zoveelste mislukte relatie maar zeikt vervolgens kerels af met wel eigen huis! Wel lef hebben om ook nog te roepen dat je zo'n armoedige jeugd hebt gehad..van de andere kant die kerels reageren ook niet op dit programma omdat ze op zoek zijn naar een vrouw om een intelligent gesprek mee te kunnen voeren lijkt me
Ik ergerde me meer aan het feit dat ze constant in de camera keek... ook terwijl ze met die mannen aan het praten was. Af en toe een blik in de camera is wel leuk, maar niet tijdens een gesprek met iemand. Zie dan ook gelijk voor me hoe dat er voor die mannen eruit ziet. Denk zelf dat dit meer een programma is om Tatjana weer op de kaart te zetten, want van haar vorige vriend mocht ze niet meer het werk doen wat ze altijd graag deed en daardoor is ze een tijdje eruit geweest.
ik heb het gisteravond gekeken en ik moest er wel om lachen! Snap al helemaal niet hoe je je kan opgeven voor zo'n programma. Vond Tatjana wel een beetje miepen toen ze ging eten in die hoge toren. Maar volgende week kijk ik weer
snap niet dat zij zich op moet geven heeft geld zat en keuze's genoeg en dan moeten ze op tv om een vent te zoeken hoe triest ben je dan
Ik vond haar ook erg overkomen als een domme snob. Vorige week heb ik een stukje zitten kijken maar van mij hoeft het niet meer.
Ik vind het een erg leuk programma! Oke haar attitude is niet zo als ik me had voorgesteld maar dames kom op , als wij op reality tv te zien waren vond iedereen ons misschien een zeikwijf!! Kortom niet te snel oordelen wat je op tv ziet. Iedereen in hun waarde laten
Ik kijk het nu, even kijken. wou dat ik er zo uitzag als ik 47 ben. edit: hahahahahaha over die tieten ow myyy goooood lekker lullig wat ze allemaal zegt over die mannen, want hun zien dat ook op tv. Wel aardig dat die Dave dat allemaal had georganiseerd, jammer dat Tatjana dat afkatte.
jeeeeeeeeeezes die laatste! die william! kan je toch niet maken! een jurkje kopen en schoenen die ze moet aantrekken, WHAT THEEE
Wie heeft ze gekozen?? Dat heeft UPC weer eens lekker niet opgenomen terwijl ik al 10 min langer had ingesteld grrrr. Ik vind tatjana trouwens een leuk gek wijffie Het hele programma met een korrel zout nemen hoor.
De eerste. Ik geloof dat hij Leon heet. Die laatste was echt een engerd. Ik geloof dat ik gillend was weggerend.
Oooh ja Leon die vond ik ook de leukste, klein maar fijn. Die laatste was echt een freak ja!!! Ik had het ook niet uitgezeten met hem hoor.
Die eerste vond ik ook het leukste...lekker normaal, geen poespas. Bij die laatste was ik ook gillend weggerent dacht eerst even dat ze hem ook nog zou kiezen
Williammm...je voelde toch zoveel (grrrrr)...Nou, blijkbaar niet dat ze zich kapot zat te ergeren aan je... Hij vond zichzelf vooral heel geweldig, bah! Ik vond Tatjana trouwens best heel tof blijven doen. Ik had hem allang een uitbrander gegeven. En die tweede gozer (naam???)....Wat een saaie, fantasieloze vent! Maar goed...ik denk maar zo; het is gewoon werk voor haar. Iemand heeft dit format bedacht (die dacht ik kan er vast een slaatje uitslaan, na de breuk tussen Tatjana en Ronnie Rosendinges). Ik denk niet dat er ook maar iemand bij RTL is die denkt dat Tatjana op deze manier de geschikte man vindt.... En mocht dat wel zo zijn is dat mooi meegenomen toch!? Wat is het trouwens een mooie vrouw!