hallo dames, Over een maand hebben we een bruiloft maar ik weet niet wat voor soort/kleur tas ik er bij moet dragen. het is een lange goud kleurige jurk. ik heb al op internet gekeken maar kan er weinig over vinden. wat vinden jullie? hebben jullie een idee? alvast bedankt! gr
Hmm.. wat voor kleur schoenen draag je bij je jurk? Ik zou waarschijnlijk de kleur afstemmen op de kleur van schoenen of accessoires, omdat ook nog eens een gouden tas wel heel druk gaat worden..
Dan zou ik voor een zwart avondtasje gaan met eventueel iets goud erop, bijv het slotje of een fijn biesje Oh ik dacht dat minaa ts was hahahahaha, maar zwart kan altijd.
ik heb ook nog geen schoenen. daar zit ik dus ook mee welke kleur. maar zoals ik begrijp kan zwart er makkelijk bij. maar dan maakt het wel veel makkelijker voor me. want een zwarte kleine handtas heb ik al wel liggen.
inderdaad ook nude, tasje en schoenen ik vind zwart met goud in combinatie met een jurk niet zo mooi denk ik. een goude top met een zwarte broek daarintegen weer wel maar voor nu zou ik voor nude gaan
Ben wel benieuwd naar een foto van de jurk? Iig een mooie clutch! Denk ook dat Nude mooier is dan zwart....
Zwart match altijd en heb je daarna ook nog iets aan Nude vind ik persoonlijk afschuwelijk. Het is geen goud en ik denk dat het het plaatje geen goed doet. Maakt het geheel kleurloos. Je huid is ook al nude en goud is in dezelfde kleursterkte, maar het is totaal een andere kleur.
ik weet dat ik mensen hiermee tegen het hoofd stoot maar ik vind diep rood of aubergine erg mooi bij goud.
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/bruidsmodevoorbruidjes/full21879312.jpg dit is de jurk. zelf vindt ik nude niet mooi. en dat wordt ook een zoektocht naar een tas en schoenen.
@jessi: rood vindt ik er totaal niet bij passen. me jurk moet er uit springen en als ik er een rode tas bij doe dat valt me tas op en niet me jurk