Volgens mij heeft de paashaas mijn ei gejat...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bailey07, 27 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    #1 Bailey07, 27 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2012
    Hi meiden,

Ik kom er niet uit, mijn ei is zoek!:( Bij mijn zoontje had ik toen der tijd een duidelijke knaltest en waren de anderen gewoon duidelijk minder, maar nu is er geen snappen...

Op 24/3 werd ie donkerder en dacht ik nou die zal morgen/overmorgen gaan knallen.. maar nee de knal bleef uit. Nu gisterenmiddag was hij redelijk de goede kant op aan het gaan en dacht ik nou morgen dan?
    's Avonds eigenlijk niet meer getest met mijn domme hoofd en wel paar steekjes gehad en nu test ik vanmorgen en was ie even licht als de avond ervoor en vanmiddag was hij weer een stuk lichter... Ik snap er niets meer van. Kan het zijn dat mijn ei in de nacht is gesprongen? En dat de LH daardoor minder weergeeft nu? :(

Hier nog wat foto's maar door de plakband komen ze minder over helaas dan in het echt...

2. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    En de laatste 2

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik weet wel dat je ovutesten beter niet 's ochtends kunt doen.

4. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Ik test normaal tussen 12-3...

5. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik weet dat niet iedereen een knaller hoeft te hebben, maar ik zie er bij jouw ook nog niet echt een uitspringen..

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

dit zijn de extra gevoelige van sensitest he? als je daarmee een positieve hebt moet hij vaak echt knallen

voorbeeldje: bovenste is de gewone van zwanger en kids
    onderste de extra gevoelige sensitest

7. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Nee niet van Sensitest :) Deze zijn van Ebay, en ik weet dat ze werken omdat het dezelfde testen zijn als die ik bij mijn zoontje had toen. Zoals jouw onderste had ik hem dus bij hem toen wel! Daarom snap ik er ook niets van... maar mijn vraag is meer of mijn theorie zou kunnen kloppen dat hij in de nacht gesprongen is en ik daarom de piek niet op de test heb gekregen o.i.d?

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

het zijn volgens mij wel exact dezelfde testen. aan de opdruk en al te zien. misschien zelfde fabriek, maar andere naam?

maar ik denk eerlijk gezegd dat je ei nog niet is geweest, anders zou je een hele korte piek hebben als je hem gemist hebt

bij mij blijven ze vaak 3 dagen positief, met 1 dag dat er echt een knaller bijzit, en de overige 2 dagen wel gewoon positief

9. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Dan denk ik dat ik deze ronde gewoon helemaal geen ei heb gehad ;) Althans, test van net was exact hetzelfde als van gisteren en dag ervoor. Die zijn wel duidelijk donkerder dan die van de week ervoor... Volgende maand hoop ik dat ze duidelijker zijn ;)

10. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Haha de paashaas:D

Ik vind de testjes ook niet niet echt knallen, paashaas breng dat ei terug! Misschien komt de knaller nog? Ik zou wel even doortesten als ik jou was en evengoed niet vergeten te klussen:).
    Succes

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Wow Daantje, wat heb jij een knal test, zeg! :)

Deel Deze Pagina