Sorry, ik zie niets op je test. Maar daarnaast...4 dagen voor NOD is nog best vroeg om te testen. Misschien nog een even een paar dagen geduld opbrengen? Succes ermee!
Wauw dames ben echt nieuwsgierig nog 4 dagen tot mn nod, had net Menstruatiepijn en nu niks meer. Misschien innesteling
Zie op je 2de test helaas niets meer Maar kan soms op de foto onduidelijker zijn dan in het echt en het kan nog net te vroeg getest zijn!! Ik zou nog even 2 dagen wachten en dan weer testen. Doe je temperaturen? Zodat je zeker weet hoeveel DPO je zit?
Ik wil toch even aanpassen want ik keek nog een keer en zag toen wel een roze streepje!!! Heb je het laten indrogen? Dan kan het duidelijker zichtbaar zijn!
Op je laatste zie ik wel wat. Bekijk bijlage 492425 Hopelijk loopt hij op. Ps... je verstopplek heeft dus geen nut gehad aangezien dit al je 3e testje in 2 dagen is
Nee heb ovulatietesten gebruikt en had op 10-11 feb positieve test en heb ze ook gevoeld op 11 Feb xx
Ja ik zie ook iets haha.. Ik wacht tot dinsdag dan ga ik weer testen. Heb weer testen besteld en ga ze als ik overtijd ben testen zo niet dan voor volgende maand
Hoe bewerk je hem zo, dat als er roze zit het naar voren komt?? Op die van jouw zie ik hem namelijk duidelijker!