Wie heeft goede ogen :p

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door priincess, 20 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Deze testen geven ook vaak een valse streep, praat uit evaring . En dan voornamelijk als ze opdrogen.
    Ik hoop dat het voor jou anders is.

2. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Hoi dames ik had gisteren / vannacht tampon er in gedaan om te kijken of ik bloed had, na half uur zat er alleen wat oud bloed bruin afscheiding ( sorry) heb geen Menstruatiepijn, maar wel Darm krampen, net toen ik na de wc ging had ik niks met afvegen, ik denk gewoon dat ik ongesteld ga worden,, want heb altijd paar dagen voor nod wat bruin verlies.. sorry voor onsmakelijke verhaal

3. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Bruine afscheiding hoeft niets te betekenen. Maar meestal is het wel een ongesteldheid.. :(
    Hiervoor zei al iemand dat je idd een vroege miskraam kan hebben waardoor de testen dus wel een heel licht streepje geven en je dan als nog ongesteld wordt, zou je niet getest hebben wist je niet eens dat je zwanger was en dacht je dat je een gewone ongesteldheid zou hebben.
    Daarom raden ze vroeg testen idd af maja als je graag wilt is elke dag wachten teveel he haha.

Je temperatuur kan je niets uit halen. Want je zegt zelf al dat je mn niet elke dag getemperatuurd heb dus dan is het al ongeldig helaas.
    En het kan heel goed dat die nu nog hoog is want je bent nog niet echt ongesteld, ik had soms wel 5 dagen lang spotting en hoge temperatuur en op moment dat ik echt veel rood bloed verloor daalde die pas. Deze ronde dat ik zwanger werd bleef die hoog op 36,9 en ben toen nadat ik 2 positieve testen had gestopt met meten.
    Maar de hoogte van je temperatuur zegt niets over of je zwanger bent of niet. De een is met 37,3 zwanger en de ander met 36,7 ofzo.

4. Rebelleflower

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Vind het valse streep concept altijd zo vaag.. Ik heb aardig wat testen gedaan en nooit een valse streep gehad. Altijd helemaal wit zelf na het opdrogen..
    Als er een streepje komt ben je gewoon zwanger hoe licht die ook is.. Als het dan mis gaat op of voor je NOD is dat gewoon een vroege miskraam. Had je niet getest had je het niet geweten en was het een 'gewone menstruatie'..
    Testen kunnen tegenwoordig zulke lage HCG waarde meten dat je al zo vroeg kan testen!! Ben ze zelfs een keer van maar 15 HCG tegen gekomen!! De meeste hebben 25 nodig.

Had ergens gelezen dat het in 50% tot 65% van de gevallen mis gaat voordat de vrouw weet dat ze zwanger is, ze dachten zelfs nog veel hoger. Voor je NOD dus.

5. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland

Ik ga ook niet meer testen als ze komen, wacht tot Ik dagje overtijd ben als ik niks heb, zo wel dan bewaar ik ze volgende maand, want we gaan gewoon door hahaha :p maar als ik ongesteld Ben of zwanger laat ik jullie weten xx

6. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland

Oohhh ja de mijne is 10 hcg ofzo , maar daar stond dat je wanneer je ongesteld moet worden testen maar.goed is geen probleem als Ik ongesteld Ben, vorige maand had ik ook hele lichte streep dus ik dacht dat ik zwanger was, had ik bloed Late Prikke en mn hcg was Lager Dan 5, clearblue plus geeft valse lijntje volgensmij. Maar ik heb nu geen Bruine afscheiding of Menstruatiepijn , normaal wel als Ik gwn Bruine afscheiding heb maarja moet niet te veel hoop geven he hahah, nog 2Dagen wachten dus xxx

7. Rebelleflower

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ben heel benieuwd meid! Je pendel zegt deze maand dus zou toch leuk zijn als die uitkomt he :)
    Ik hou je topic in de gaten hoor! Duim voor je!!

8. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Ahah ja ben ook heel benieuwd
    Bij mn eerste had ik niks geen oud bloed Niks maar ze Zegge elke zwangerschap is anders hihi

Dankjewel laat jullie zoiezo weten xx

9. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Vaag?? Nou dan ben Ik iedere maand zooooo vruchtbaar en iedere maand zwanger en iedere maand gaat het dan mis, dat vindt ik dan vaag.
    Ik werd hier zelf streepjes plasser genoemd, omdat ik iedere maand duidelijke strepen had, maar gewoon.echt vals waren, want ze liepen nooit op, dit keer wel en dit keer zelfs gaf de clear bleu 3+ aan.
    Als al die testen dus positief waren had ik nu veel baby's in me buik verzameld, en had ik omgevallen van een enorme dikke toeter. Dus niet elke test is altijd echt positief er bestaan genoeg valse en genoeg in droog strepen die je doen denken of je eindelijke die echte positieve test in handen heb

10. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Hoi dames.

Wanneer ik Bijna ongesteld moet worden heb ik dan veel oud bruin afscheiding (slijmerig) gisteren had ik beetje bruin afscheiding gehad en vandaag ook, maar toen ik net grote boodschap heb gedaan moest ook wat beetje hard Persen had ik tijdens afvegen op wc Papier ineens rood bloed gezien maar had geen slijm of stolsels of Menstruatiepijn, sorry voor deze onsmakelijke verhaal..

11. rsky

rsky Niet meer actief

Miss adertje geraakt bij het harde persen? Hoeft niet perse uit je vaginale te komen.

12. Rebelleflower

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Dan zal je idd wel ongesteld gaan worden :( Wat jammer!
    Wat je zegt had ik ook altijd, eerst bruin enzo en vaak bij een grote boodschap kwam er ook echt rood bloed bij.. dan zet je meer kracht natuurlijk.

Volgende keer beter dan hoop ik :)

13. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland

Jaaa misschien word ik ongesteld :( maar goed wel raar dan want heb geen buikpijn.

14. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Jawel kwam uit vaginale.. 100% :p

15. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Als je bijna ongesteld moet worden, en nu bruin verlies heb en wat helder rood bloed verlies door het persen, of toevallig kwam het net op gang.. kan je er wel bijna vanuit gaan dat dit gewoon je menstruatie is.
    En anders zal je test morgen echt wat meer zichtbaar opgelopen zijn.

Succses!

16. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland

Hmm ja geen idee want heb geen pijn ofzo en alleen met vegen heb ik wat bruinverlies (nog steeds) , we wachten af misschien morgen of over paar dagen word ik ongesteld..

17. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Hoe is het nu, nog het zelfde?

18. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Ja , nog geen rood gezien, alleen met afvegen beetje bruin afscheiding.. ook geen krampen nog...

19. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Spannend hoor ben benieuwd!

20. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0