Wie heeft haar vriend/man ook via internet ontmoet?

Discussie in 'De lounge' gestart door , 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik heb mijn nieuwe vriend ontmoet via internet, via zo'n date-site (de bekendste van NED denk ik wel) ;)
    Ik zag zijn foto en vond dat ie een leuk koppie had...daarna zijn profiel gelezen en ja dat zag er ook wel oke uit...
    Mailtje gedaan (ik was 1 maand betalend lid) en kreeg de volgende dag al mail terug.Weekje msn/mail/sms en na een week ontmoeten we mekaar . We zijn mexicaans wezen eten en naar een ierse pub gegaan. Harstikke leuke avond gehad en de 1e zoen volgde...
    Sja en sindsdien elke dag msn/sms/bellen, mekaar zien in de weekenden en afgelopen weken ben ik hier ook veel door de week. Dat gaat vanaf deze week stoppen omdat ik weer ga werken (5 middagen per week) dus dat gaat dan niet meer lukken. Maar hij wil misschien door de week wat eerder naar mij komen ipv alleen weekend en dan vanaf mij naar zijn werk rijden en dan 's avonds weer terug naar mij komen na zijn werk....lijkt mij een goed plan (maak me alleen zorgen om files voor hem).
    Mijn dochter is helemaal gek van hem. Na een aantal weken heeft ze hem ontmoet en die 2 zijn helemaal gek op mekaar! Das zo mooi!
    Tja, dat had ook anders kunnen lopen he....

    Je hoort het steeds vaker trouwens via internet. Mijn broer woont samen nu met het meisje die hij via een date site heeft leren kennen en mijn nicht heeft sinds kort ook een nieuwe vriend...van dezelfde date site als waar ik kwam.....

    iig wie heeft er ook een leuk internet verhaal hoe je relatie is begonnen?
     
  2. gerianne

    gerianne Niet meer actief

    ik heb mijn man leren kennen via een chat site
    en we zijn nu al bijna 4 jaar gelukkig getrouwd
     
  3. randi

    randi Niet meer actief

    ik heb mijn vriend ook leren kennen via een chat en kijk we zijn 20 maanden samen en verwachten ons 2 wondertjes nu. mischien wel snel volgens sommige maar bij ons voelt het super aan. ik heb ook nog een zoon van 11 en een dochter van 13 en die kunnen het ook uitstekend met hem vinden
     
  4. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik heb mijn vriend ook via internet ontmoet. Ik klikte op zijn hoofd, hij reageerde, we hebben 14 dagen gemaild, toen een date gehad, 14 dagen daarna kwam hij bij me thuis en is nooit meer weg gegaan. Hij had natuurlijk zijn flat nog, en zijn dochter verhuisde uiteraard ook mee naar mijn huis, en nu dik anderhalf jaar later gaan we met z'n drieen een frisse start maken in ons nieuw gebouwde huis...
     
  5. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik heb mijn van via CU2 ontmoet. kwam geheel per ongeluk op zijn site terecht en begon te lezen, trok me meteen! lang berichtjes achtergelaten op elkaars site, daarna gemaild en toen een date; spannend! da's nu bijna 5,5 jaar geleden, we zijn in december 3 jaar getrouwd en verwachten dan ons eerste kindje :D
     
  6. chaya

    chaya Bekend lid

    27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    ik heb mijn mannetje ook via internet ontmoet.
    hey was met een online maffia spel, ik was net bezig om iemand om te leggen en vroeg of hij mij wou helpen :)
    nu zijn we 2 jaar verder en is ons gemengde gezin verblijdt met de komst van onze 2 baby jongens :)
     
  7. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hier ook via internet mijn mannetje leren kennen! nu al weer 6 jaar geleden!
    Bij toeval elkaar leren kennen en je ziet maar weer, afgelopen mei zijn wij getrouwd!
     
  8. Jotim30

    Jotim30 Fanatiek lid

    Hier ook, ondertussen getrouwd en nog even wachten op onze spruit.

    Chaya - weet je nog welk mafia spel ?
    Ik heb ook een tijd zo'n spel gespeeld
     
  9. chaya

    chaya Bekend lid

    27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    ja tuurlijk weet ik dat nog :)
    het was MOBSTAR :D
     
  10. ik ken mn vriend van lexa.nl :D
    al ruim 2,5 jaar samen en nog steeds happy :D
     
  11. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik heb mijn man via Ilse chat ontmoet, nu inmiddels 7 jaar geleden. We zijn al 5,5 jaar gelukkig getrouwd en ons eerste wondertje is er..
     
  12. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik ben de mijne ook 6,5 jaar geleden tegen gekomen tijdens het chatten. Was echt toeval en het was mn eerste chat sessie
    Hij is Zweeds en na 10 maanden heen en weer reizen is hij naar Nederland geemigreerd en wonen we samen.
    Wij kwamen elkaar tegen op icq.
     
  13. Otje

    Otje Fanatiek lid

    10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik heb mijn man leren kennen via relatieplanet in december 2004. Na veel mailcontact en msn-contact hebben we elkaar snel ontmoet en het klikte meteen. Ook kon hij het meteen heel goed vinden met Sara, mijn dochter uit een eerdere relatie. In 2005 hebben we een huis gekocht. In maart 2006 zijn we getrouwd en in december 2006 is Koen geboren. We zijn eind dit jaar 3 jaar samen. Het is allemaal heel snel gegaan maar het gaat geweldig tussen ons!
     
  14. Niet meer actief

    Wat leuk om te lezen allemaal zeg!
     
  15. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Ik heb mijn vriend ruim anderhalf jaar geleden via Relatieplanet leren kennen. Ik zag zijn profiel, dat sprak me erg aan. Direct gereageerd en vrijwel meteen kreeg ik antwoord. Toen een tijdje gemaild. Daarna gesmst en toen een afspraak gemaakt in een cafe. Dat beviel erg goed. Een week later zijn wij uit eten gegaan. Diezelfde avond voor het eerst gezoend. Sindsdien zijn wij stapelgek op elkaar. Sinds januari van dit jaar wonen wij samen. En sinds een dikke maand wonen wij in ons nieuwe huisje.
     
  16. Ik heb mijn vrouw ook leren kennen via internet, via een chatsite speciaal voor vrouwen.
    We zijn ondertussen 4 jaar getrouwd en verwachten over 5,5 week ons eerste kindje!
     
  17. Niet meer actief

    wij hebben elkaar 2,5 jaar geleden leren kennen via Lycos..ik was eigenlijk tegen internet daten, was altijd bang dat je daar gevaarlijke situaties mee uitlokte ofzo :oops: en ineens kreeg ik de drang een keer te kijken, ik zat eigenlijk een beetje afwezig naar alle foto's van mannen te kijken, toen zag ik de foto van mijn vriend...kreeg er een warm gevoel van op de een of andere maner en besloot zijn profiel te bekijken, trok me ook wel aan, dus snel een profiel aangemaakt om te kunnen reageren, de volgende dag had ik een berichtje terug en zijn we gaan msnen...2 weekjes, dat klikte heel goed toen hebben we bij een vriendin van mij afgesproken (toch voor de zekerheid, je weet maar nooit) en na de eerste ontmoeting zijn we samen de stad in gegaan, wat gegeten en savonds in de kroeg beland, we waren behoorlijk aangeschoten en ik besloot dat hij zo niet terug naar huis kon, dus is hij ook samen met mij bij mijn vriendin blijven slapen en vervolgends zijn we daar samen nog 3 dagen gebleven dat was echt super gezellig, mijn dochter was daar ook en die was helemaal weg van hem en dat was ook geheel wederzeids....toen zijn we ieder naar ons eigen huis gegaan en zou hij me dat weekend weer komen ophalen zodat ik een weekendje bij hem kon zijn...hij belde woensdags al omdat hij niet langer kon wachten, waar ik eigenlijk wel heel blij mee was, ik kon ook niet wachten tot vrijdag hihi...en hij heeft me opgehaald...zondag naderede en eigenlijk voelde het zo goed dat ik niet naar huis wilde en hij me niet wilde laten gaan, hij heeft me toen gevraagd te blijven, ik heb mijn huis nog 3 mnd aangehouden en toen de huur opgezegt...nu zijn we al 2,5 jaar verder, heeft hij mijn dochter erkend, en zijn we een vlinderkindje :cry: en een nieuwe zwngerschap verder! Best snel gegaan allemaal...maarja het voelde goed en het gaat super, zeker na wat we samen hebben meegemaakt is onze realtie flink op de proef gesteld en we zijn er alleen maar sterker uit gekomen!

    een heel verhaal!

    liefs Pjetje
     
  18. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Hmm ik was al tijdje vrijgezel.. en dat beviel echt prima :)

    toen vond een vriendin van mij dat ik op een "andere" datingsite moest
    nou ben ik chronisch allergisch voor datingsites omdat ik vond dat dat te veel op uiterlijk gericht was..
    en je dus met een lekker bekkie veel meer aandacht zou krijgen dan zonder
    (niet dat ik zo lelijk ben.. maar ik ben ook geen fotomodel en hou daar gewoon niet zo van)

    uiteidnelijk na veel gezeur... toch maar gedaan.
    vervolgens moest ik een hele lijst met dingen invullen.
    over mezelf.. dus niet over wat ik zocht in de ander (verrassing nr. 1 zegmaar)
    veel karaktereigenschappen, dingen die je leuk vond, dingen die je juist verschrikkelijk vond.
    en uiteindelijk de laatste 2 vragen: de leeftijdscategorie waar je "partner" in moest vallen en bovendien of je op dames of heren valt :)

    mijn eerste match viel somehow niet echt in de categorie die ik had opgegeven.. was namelijk al 42....
    maar op die manier wel heel veel leuk gechat.
    blijkt dus dat je eerst met elkaar moest praten.. en vervolgens in de loop der tijd krijg je fotoos van elkaar te zien.

    uiteindelijk een "match" waarvan bleek dat hij toch wel erg leuk en gezellig was.
    dus msn erbij..
    paar keer (een paar uur) savonds gebeld
    erg leuk allemaal... maarja ikw as eignelijk nog steeds verre van op zoek naar een partner en zag dat helemaal niet zitten.

    maarja.. uiteindelijk toch maar een date
    (hij blijft bij hoog en bij laag beweren dat ik het verkeerde huisnummer heb opgegeven.. )
    dus hij was ehh.. denk zo'n 3 uur te laat ofzo :)
    onze lunch in de stad werd eh.. tja.. 4 uur smiddags dus ook meteen avondeten.
    gelukkig had ik thuis afgsproken anders had ik ECHT niet zo lang gewacht :)
    nahja.. daarna nog wat gedronken in de ierse pub... toen door naar de kroeg bij mij om de hoek..
    en uiteindelijk lag ik op zondagavond om eh.. half 4 in bed :)
    natuurlijk allebei tig uur te laat op werk :)

    en ik wilde nog steeds niet :)

    inmiddels kwam de jongen waar ik dik een jaar hopeloos achteraan verliefd had om het hoekje kijken met de melding dat ie me toch wel erg leuk vond...

    maarehh.. die kon de boom in
    niet eerst mij een jaar zeggen "nee ik ben niet verliefd" maar wel sex willen etc
    en dan als ik dreig een ander te krijgen ineens wel verliefd zijn.. toen was het helaas voor hem wel te laat
    en half jaar later woonde hij samen en dat doet hij nog steeds.. dus daar is voor beide partijen volgens mij niets verloren gegaan.

    en job bleef maar bellen, msnen.. en langskomen in het weekend :)
    dus uiteindelijk ben ik toch maar gezwicht.

    @randje: en inderdaad vinden mensen dat ik snel in verwachting ben..
    na anderhalf jaar namelijk
    maar etn eerste blijf je geen 16 met alle tijd van je leven.
    en ten tweede.. als je 300% zeker bent van elkaar.. why not :)
    en het was niet eens mijn bioklokje dat aangaf dat het NU tijd was :)
    mijn bioklokje sloeg een slag over bij de eerste suggestie
    maar is nu absoluut helemaal blij en weer bij slag :)
     
  19. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Leuk al die internet ontmoetingen :D
    Ik zelf heb mijn vriend 6 jaar geleden leren kennen via de msn-chat.
    Eerst waren wij gewoon vrienden. Hij had namelijk al een relatie.
    Wij konden gewoon heel leuk met elkaar chatten/praten.
    Zijn relatie liep op de klippen. (niet door mij hoor)
    Een maandje of 4 later hadden wij wat.
    Van vriendschap naar liefde :D
    Nu nog steeds bij elkaar en zwanger van ons eerste wondertje \:D/

    * Jetje*
     
  20. Freesia

    Freesia Fanatiek lid

    5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hier nog één ;)

    Een goede vriendin van me vertelde dat het zo leuk was om mannen te shoppen op relatieplanet :)
    Ik was net 6 maanden single na een kloterelatie van 10 jaar en had niet zo'n behoefte. Maar voor de lol wilde ik wel eens rondneuzen daar. Profiel aangemaakt en ik werd bedolven onder de berichtjes. Dat was behoorlijk ego-boosting ;)
    Nou, en de 2de waar ik mee mailde was mijn lief!
    Dat is nu 4 jaar geleden, we wonen sinds een half jaar samen en zijn op zoek naar een koopwoning. En ik zit ook niet voor niks op dit forum :)

    De vriendin die me de tip gaf, is vorig jaar heel onverwacht overleden, en ik ben haar nog zo ontzettend dankbaar... Ik wist niet dat het leven zo mooi kon zijn!
     

Deel Deze Pagina